Акт про цифрові послуги (DSA) набув чинності в Європейському Союзі, і він вводить нові положення стосовно модерації контенту, конфіденційності та прозорості для користувачів. Інформацію про це надано у дописі видання Reuters.
В Європейському Союзі вводяться нові обов'язки для великих IT-компаній, включаючи заходи для запобігання поширенню шкідливого контенту, обмеження певних методів таргетування користувачів та обмін внутрішніми даними з регуляторами та науковцями, пов'язаними з ними. Наразі ці правила стосуються лише 19 найбільших онлайн-платформ у ЄС з більш ніж 45 млн користувачів. Проте, починаючи з середини лютого, ці правила будуть розповсюджуватися на всі види онлайн-платформ, незалежно від їхнього обсягу.
За порушення Акту про цифрові послуги (DSA) будь-яка компанія може отримати штраф у розмірі до 6% від її глобального обороту, а в разі повторних порушень їй може бути заборонено працювати в Європі. Дві компанії, що потрапили під зону регулювання раніше – гігант електронної комерції Amazon та німецький ритейлер одягу Zalando – вже оскаржують своє включення до цього списку в суді.
Раніше єврокомісар з внутрішнього ринку Тьєррі Бретон зустрічався з керівниками Meta Марком Цукербергом та Twitter Ілоном Маском, який придбав цю соцмережу минулого року. Особливий акцент приділяється Twitter, оскільки його новий власник здійснив ряд змін у правилах регулювання контенту, навіть попри нові норми ЄС.
0 комментариев
Добавить комментарий