Netflix має 40 млн щомісячних активних користувачів із підтримкою реклами і планує запустити власну рекламну платформу

  • 20 мая, 14:45
  • 3798
  • 0

Netflix заявив, що хоче запустити рекламну платформу у своєму стримінговому сервісі, пише The Information.

Рекламний інвентар компанії буде доступний для купівлі на низці рекламних платформ, включно з Display & Video 360 від Google, The Trade Desk і Magnite. Ці компанії приєдналися до Microsoft Xandr, яка допомогла запустити рекламну платформу Netflix наприкінці 2022 року.

За даними компанії, підписку з підтримкою реклами нині мають 40 мільйонів щомісячних активних користувачів в усьому світі, порівняно з 5 мільйонами рік тому. А як пише The Verge, у квітні сервіс налічував 270 мільйонів підписників на всіх рівнях. У регіонах, де доступна реклама, понад 40% нових користувачів підписуються на рівень із підтримкою реклами.

Хоча в компанії й не сказали, у який спосіб доставлятимуть рекламу, але, ймовірно, вони відійдуть від стандартних оголошень, пише TechCrunch.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все