Netpeak Group створила власний ШІ-продукт та використовує його в рекрутингу. Як він працює

  • 12 марта, 14:02
  • 3706
  • 0

Група компаній Netpeak Group в прагненні уникати помилок при найманні працівників створила власну модель штучного інтелекту, котра аналізує основні навички кандидатів на вакансії. Її вже тестують приблизно впродовж місяця. Переповідаємо, як працює технологія, наскільки вона ефективна у виконанні поставлених завдань та чи дійсно ШІ здатний економити бізнесам гроші. 

Про нову розробку представники та партнери Netpeak Group розповіли журналістам Forbes. Ідея створення ШІ-алгоритму під назвою LITI виникла в співзасновника групи Артема Бородатюка. За його припущенням, найбільш ефективні керівники та співробітники мають спільні риси. Про це розповів директор зі сталого розвитку групи та розробник алгоритму Сергій Саута.

Модель працює з текстовою версією аудіозапису або відеоматеріалу та аналізує софт-скіли людини за тисячами варіацій її вербальної поведінки. У компанії кажуть, що вона вже довела свою ефективність. Попри її застереження, команда ризикнула та найняла на роботу людину, яку за три місяці довелося звільнити. Це коштувало $20 тис.

Під час дослідження тези Бородатюка Саута провів низку опитувань із менеджерами компанії, що демонстрували різний рівень ефективності, та розробив аналогічну схему для виконавців. 

Загалом штучний інтелект аналізує сумісність софт-скилів шукача з вимогами до ролі, а також визначає, як саме його мотивувати та в якому форматі ставити йому завдання. Така система дає можливість зосередитися на дослідженні хард-скилів кандидатів, проаналізувати їхній досвід та взагалі сумісність із компанією.

Для LITI створили деталізовану інструкцію більш як на 70 сторінок. Модель оцінює навички кандидата за понад сотнею параметрів та працює не з тим, що він говорить, а з тим, як саме він це робить. Тобто ШІ приділяє увагу деталізації, структурованості та змістовності мовлення, лексиці тощо. Після цього штучний інтелект конвертує результати у відсотки.

Якщо кандидат набирає менш як 65%, комунікацію навряд чи продовжуватимуть. Результат у межах 65-80% вважається хорошим, вищий за 80% – рідкістю.

Упродовж лютого 2024 року за допомогою LITI в компанії закрили 75% вакансій. Найкраще технологія показала себе в аналізі навичок кандидатів на ролі проєктних менеджерів, СЕО та SMM-фахівців. Втім, алгоритм потребує вдосконалення, коли йдеться про позиції дизайнерів, організаторів подій, помічників та спеціалістів з розвитку бізнесу, розповів Саута.

За прогнозами, LITI може заощадити групі компаній у 2024 році приблизно 1 тис. годин роботи технічних працівників. Якщо врахувати відсіювання кандидатів за допомогою ШІ до другого етапу співбесід та скорочення часу, який HR та менеджери витрачають на онбординг працівників, а також видатки на проходження випробувальних термінів, Netpeak Group може за рік зекономити приблизно $100 тис.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все