Штучний інтелект стрімко розвивається, хоча впродовж 2023 року компанії-розробники цієї технології мали чимало клопоту з тим, щоби довести її користь. У ритейлі, наприклад, велике значення мають метрики ефективності, навіть коли йдеться про автоматизації окремих процесів.
Як ідеться в матеріалі Вишнякова, це один із викликів, пов’язаних з інтеграцією ШІ в роботу торговельних мереж. Другим він називає молодість цієї технології. Оскільки вона активно розвивається, бізнесам може бути складно обрати найбільш ефективні інструменти. Але у 2024 році, за прогнозами підприємця, компанії впроваджуватимуть ШІ, щоби адаптуватися до швидких змін у середовищі.
Вишняков навів дані Statista, згідно з якими 40% директорів у галузі роздрібної торгівлі переходять до цільового використання штучного інтелекту. Вони свідчать і про те, що масштабування технології демонструє позитивну динаміку, а кількість користувачів ШІ впродовж року, за прогнозами, збільшиться на 15%.
На думку Вишнякова, є принаймні кілька ймовірних напрямів інтеграції штучного інтелекту в ритейлі.
- Аналіз даних про покупців. Це дозволить налаштувати рекомендації та створювати персоналізовані пропозиції, а отже – збільшити показник лояльності клієнтів.
- Робота з клієнтами. Віртуальні помічники на базі штучного інтелекту можуть забезпечити швидку підтримку, інформувати про товари та акції, відповідати на типові питання тощо.
- Попередження шахрайства. Алгоритми з більшою ефективністю фіксуватимуть нетипову поведінку, ризикові платіжні операції тощо.
- Автоматизація рутини. Нарешті, ШІ здатний узяти на себе прості повторювані процеси й у такий спосіб залишити людям більше часу для пошуку стратегічних та творчих рішень.
«Загалом інтеграція штучного інтелекту в роздрібну торгівлю – це не лише поточна реальність, але і траєкторія майбутнього, яка обіцяє змінити ландшафт цієї галузі», – підсумував Вишняков.
0 комментариев
Добавить комментарий