Оголошено про створення універсального додатка, який поєднає можливості різних соціальних мереж і замінить Twitter

  • 25 июля, 04:58
  • 3705
  • 0

Лінда Яккаріно, головний виконавчий директор Twitter (тепер X), повідомляє, що використання мережі досягло "небаченого рівня". Вона зібралася коротко охарактеризувати основні зміни, які були впроваджені в соціальній мережі після проходження процесу ребрендингу.

Це повідомляє видання CNBC, відомо, що багато експертів висловлюють побоювання, що ці зміни мають ризики провалу.

Лінда Яккаріно в офіційному зверненні підтверджує, що використання їхньої платформи досягло "рівня, що важко перевершити" і натякає на появу нової зміненої платформи.

Соціальна мережа, яка раніше відома як Twitter, має за мету стати "додатком для всього", з метою забезпечити творців контенту можливістю монетизувати свої матеріали, і в подальшому розширювати свою діяльність на платні сервіси або навіть банківські послуги. План ребрендингу викладений у стратегії компанії, яку очолює Ілон Маск.

Аналітики з Forrester передбачають, що X має два можливі сценарії - або закритися, або бути проданим протягом наступних 12 місяців. Багато критиків також висловлюють думку, що ребрендинг X має низьку вірогідність успіху.


Теги: twitter
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий