Лінда Яккаріно, головний виконавчий директор Twitter (тепер X), повідомляє, що використання мережі досягло "небаченого рівня". Вона зібралася коротко охарактеризувати основні зміни, які були впроваджені в соціальній мережі після проходження процесу ребрендингу.
Це повідомляє видання CNBC, відомо, що багато експертів висловлюють побоювання, що ці зміни мають ризики провалу.
Лінда Яккаріно в офіційному зверненні підтверджує, що використання їхньої платформи досягло "рівня, що важко перевершити" і натякає на появу нової зміненої платформи.
Соціальна мережа, яка раніше відома як Twitter, має за мету стати "додатком для всього", з метою забезпечити творців контенту можливістю монетизувати свої матеріали, і в подальшому розширювати свою діяльність на платні сервіси або навіть банківські послуги. План ребрендингу викладений у стратегії компанії, яку очолює Ілон Маск.
Аналітики з Forrester передбачають, що X має два можливі сценарії - або закритися, або бути проданим протягом наступних 12 місяців. Багато критиків також висловлюють думку, що ребрендинг X має низьку вірогідність успіху.
0 комментариев
Добавить комментарий