X Corp Ілона Маска подала позов проти рекламодавців через нібито незаконний бойкот в одному з техаських округів. Справу мав розглядати суддя Рід О'Коннор, який є акціонером Tesla, але він взяв самовідведення.
Окружний суддя з Техасу Рід О'Коннор цього тижня взяв самовідвід у справі за позовом компанії Ілона Маска, в якій компанія стверджує, що рекламодавці нібито оголосили бойкот X (Twitter) після того, як мільярдер став новим власником соцмережі. Відповідачами у справі є Всесвітня федерація рекламодавців (WFA) та кілька великих корпорацій.
Це не перша справа за позовом Маска для О'Коннора. У листопаді 2023 року О'Коннору доручили розглядати справу проти Media Matters. Це сталося після того, як попередній суддя взяв самовідведення. У цій справі предметом для суперечок стало те, що О'Коннор станом на 2022 рік був акціонером Tesla і володів акціями на суму від 15?001 до 50?000 доларів.
Суддя також володіє акціями Unilever на 15 тисяч доларів. Unilever є серед відповідачів у новому позові Маска. Зважаючи на той факт, що О’Коннор залишився у справі проти Media Matters, але відмовився від рекламної справи, свідчить про те, що його інвестиції в Unilever є основним чинником відмови.
Як пише Ars Technica, справу було передано окружному судді Еду Кінкеаду. Обох суддів було призначено президентом Джорджем Бушем.
Війна Ілона Маска з рекламодавцями - головне
Мільярдер та засновник SpaceX та Tesla має тривалу історію конфліктів з рекламодавцями та організаціями, які здійснюють моніторинг його платформи X (раніше Twitter).
Зокрема, минулого року організація Media Matters виявила, що реклама Apple, IBM та інших відомих брендів відбивається на X поряд із публікаціями, які просувають нацистську партію. Це, разом із заявами Маска, через які його звинувачували в антисемітизмі, призвело до відмови більше 200 великих компаній, зокрема Airbnb, Coca-Cola і Microsoft, від розміщення реклами на X. У листопаді X Corp подала до суду проти Media Matters. Розгляд справи заплановано на квітень 2025 року.
Цього місяця X Corp звинуватила рекламодавців у незаконному бойкоті її платформи та оголосила, що розпочинає війну з ними. У позові, поданому в Техасі, X стверджувала, що організація Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) Global Alliance for Responsible Media (GARM) змовилася з провідними брендами, щоб обмежити доходи платформи від реклами. Цей позов став нищівним для невеликої організації GARM, яка мала лише двох співробітників у штаті.
0 комментариев
Добавить комментарий