Співбесіда – хороша можливість дізнатися більше не лише про кандидата, а й про саму посаду й компанію, зокрема й недоліки та тривожні дзвіночки. ІТ-рекрутерка дала поради, на що звернути увагу під час інтервʼю, аби уникнути потенційних проблем на роботі в майбутньому.
Власниця рекрутингової агенції Bykova Recruitment Agency Тетяна Бикова написала в LinkedIn, як розпізнати «червоні прапорці» компанії ще на етапі співбесіди.
Кандидатам варто звертати увагу на:
- Нечітке визначення обов’язків: якщо на інтерв’ю немає чіткості щодо ролі, може бути проблема з організацією чи очікуваннями.
- Негативні висловлювання про працівників: такі коментарі про колег можуть вказувати на токсичну культуру.
- Велика плинність кадрів: якщо обговорюється багато звільнень, це може свідчити про проблеми з утриманням співробітників.
- Акцент на надмірно довгому робочому часі: це може означати нездоровий баланс роботи та особистого життя.
- Непрофесіоналізм: приймання дзвінків, запізнення або неготовність може відображати загальну робочу культуру компанії.
- Поспішний процес співбесіди: якщо компанія хоче найняти працівника без ретельного процесу відбору, це може вказувати на відчай або високу плинність кадрів.
- Незрозумілі можливості для кар’єрного зростання: це може свідчити про обмежені перспективи.
- Некомфортні питання: питання про особисте життя є недоречними, можуть свідчити про дискримінацію чи непрофесіоналізм.
«Майте на увазі ці пункти, щоб зробити правильний вибір. Не ігноруйте свої відчуття та інтуїцію під час співбесіди», – підсумувала рекрутерка.
0 комментариев
Добавить комментарий