Пекельний тиждень Salesforce : розгнівані працівники описують хаос, плутанину та «глухих» лідерів, які борються за свою роботу

  • 11 января, 15:50
  • 3896
  • 0

Ще кіллька днів тому стало відомо, що Salesforce скоротить 10% штату — близько 7000 фахівців. У листі до співробітників співголова компанії Марк Беніофф (Marc Benioff) заявив, що клієнти стали більш "виваженими" у своїх рішеннях про покупку, враховуючи складне макроекономічне середовище, що змусило Salesforce прийняти "дуже складне рішення" про звільнення працівників. 

Проте, яе повідомляє Business Insider, виступ Марка Беніоффа мало що прояснив і ще більше розчарував багатьох співробітників, які почали знервовано чекати свого звільнення. 

Виступ Марка Беніофа

У четвер близько 47 000 співробітників Salesforce з нетерпінням чекали, поки їх генеральний директор Марк Беніофф приєднається до них на мітинг, запланований на 10:00 за тихоокеанським часом. 

Беніофф запізнився на 18 хвилин, після чого розпочав звивисту двогодинну розмову, жартуючи про звільнення в середу, які зіпсували Гаррісу (технічному директору Salesforce) день народження, про те, що він «в захваті» від пандемії, яка дозволила йому працювати вдома» та про важливість вдячності.

При цьому генеральний директор ухилявся від запитань співробітників, які заполонили внутрішній канал Slack: «Який % з 10% звільнень завершено?», «Чи були повідомлені всі, кого планують звільнити?», і «Як вимірюється продуктивність співробітників?».

Співробітники, навіть керівники вищої ланки, отримали вкрай мало інформації про плани реструктуризації компанії, і їм доводилося просто чекати та дивитися, чи отримають вони електронний лист із повідомленням, що більше не мають роботи.

«Відсутність обізнаності про те, що нас насправді хвилює, і повне уникнення запитань і відповідей вражає», — написав один із співробітників.

Готуйтеся до нових звільнень і плутанини

Офіційно співробітники вперше дізналися про звільнення в середу з листа від Беніоффа о 3:00, у якому говорилося, що всі «постраждалі» співробітники будуть повідомлені протягом години. Проте насправді співробітники готувалися до звільнень вже декілька тижнів, дізнавшись про них з новинн Insider, а також внутрішніх балачок про керівників, які просили оцінити 10% найменш ефективних колег.

Але багато співробітників і менеджерів усе ще відчували себе розгублено, оскільки лише деякі керівники високого рівня були проінформовані про плани компанії заздалегідь. Один менеджер повинен був зателефонувати кожному зі своїх співробітників, щоб дізнатися, чи їх звільнили.

Ті, кого звільнили, отримали електронні листи з детальною інформацією про вихідну допомогу, яка виплачується їм як звичайним працівникам до кінця березня, а потім додаткову вихідну допомогу залежно від часу роботи в компанії, кажуть інсайдери. Перші скорочення відбулися в основному в бізнес-підрозділах компаній, придбаних Salesforce, таких як MuleSoft, Tableau і Slack.

Але керівники Salesforce неодноразово попереджали працівників про нові звільнення найближчими тижнями. І Salesforce підтвердив Insider, що скоро буде скорочено ще більше співробітників.

Проповіді, звільнення та смерті

Замість того, щоб відповісти на ці ключові питання, Беніофф провів більшу частину зустрічі в четвер, розповідаючи своїм співробітникам про важливість практики вдячності, співчуття, чесності та співпереживання. В цей час співробітники нервово чекали інформації про те, кого звільнять.

Беніофф навіть описав поточну ситуацію в компанії як «духовний момент» і порівняв звільнення зі смертю. 

«Щороку на початку ми маємо момент, коли ми завжди прощаємося з усіма, хто помер протягом року. І втрата справді важка, і втрата людей, а особливо втрата наших надійних колег, менеджерів чи співробітників, це дуже схоже», — сказав Беніофф.

Співробітники, схоже, не оцінили пишномовність генерального директора і в Slack, куди звернулися співробітники, щоб прокоментувати зустріч і вимагати відповіді почали з’являтися наступні повідомлення:

«Чи зараз Марк обманює 47 600+ співробітників, спілкуючись у колах і уникаючи відповідної теми?»

Багато інших написали варіації «ВІДПОВІДІ НА НАШІ ЗАПИТАННЯ» та «про що ми взагалі говоримо?». Після завершення зустрічі один із присутніх назвав моральний стан компанії «в канаві». Інший описав почуття, якими вони поділилися з колегами, як «злість, розгубленість і тривога».

Перестаньте називати працівників сім’єю

Деякі працівники зазначили, що ці звільнення збігаються не лише з тиском на збільшення продажів під час пом’якшення економіки, а й з інтересом активного інвестора Starboard Value.

Деякі інсайдери Salesforce припустили, що відділи продажів, які зазнали скорочень у листопаді, але переважно залишилися в основному складі та не зіштовхнулися з цим раундом звільнень, можуть бути скорочені вже у першому фінансовому кварталі 2023 року.

«Люди не можуть зосередитися, якщо знають, що наближаються звільнення. Якщо вони збираються звільняти, я не знаю, чому вони не роблять це відразу. Такий спосіб ще більше шкодить продуктивності», — сказав один із співробітників.

Поводження Беніоффа щодо звільнень викликало часту критику його мантри «Охана». У гавайській культурі «Охана» символізує сімейні зв’язки, які заохочують людей бути відповідальними один за одного і Беніофф часто обговорює духовність і концепцію «Охана» в Salesforce.

«Враховуючи те, як мало в цьому дзвінку стосувалося звільнень, запитань, поставлених у цьому каналі, і «сім’ї», яку звільнили, чи варто нам розглянути питання про відмову від фрази «Охана»? Чи можуть керівники взяти на себе зобов’язання більше ніколи не називати співробітників Salesforce «сім’єю»? Ви не звільняєте сім’ю, щоб компенсувати власні помилки, — запитав один співробітник у повідомленні Slack.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий