Salesforce скорочує 10% свого персоналу - звільнює 7000 співробітників

  • 9 января, 12:16
  • 3875
  • 0

Bloomberg повідомляє, що Salesforce скорочує 10% свого персоналу та зменшує частину офісних приміщень в рамках плану реструктуризації. Станом на грудень в компанії працювало понад 79 000 працівників.

У листі до співробітників співголова компанії Марк Беніофф (Marc Benioff) заявив, що клієнти стали більш "виваженими" у своїх рішеннях про покупку, враховуючи складне макроекономічне середовище, що змусило Salesforce прийняти "дуже складне рішення" про звільнення працівників. «Я багато думав про те, як ми прийшли до цього моменту, - сказав він. - У міру того, як наші доходи прискорювалися через пандемію, ми найняли занадто багато людей, що призвело до економічного спаду, з яким ми зараз стикаємося, і я беру на себе відповідальність за це».

Salesforce зафіксує витрати в розмірі від 1 до 1,4 мільярда доларів, пов'язані зі скороченням чисельності персоналу, і від 450 до 650 мільйонів доларів, пов'язані зі скороченням офісних приміщень, повідомила компанія.

При цьому експерти кажуть, що скорочення можуть знизити операційні витрати на 1,5 мільярда доларів або більше щороку і розширити операційну маржу компанії до 26% з 21%. Цей розрахунок передбачає, що "драйвери попиту залишаться незмінними", що малоймовірно, пишуть аналітики.

Скорочення знаменують собою останній раунд звільнень в компанії хмарного програмного забезпечення, найбільшого приватного роботодавця в Сан-Франциско. У листопаді Salesforce звільнила майже 1 000 співробітників. Пізніше в тому ж місяці Брет Тейлор оголосив про свій план піти у відставку з поста співголовного виконавчого директора 31 січня, залишивши Марка Беніоффа знову на чолі компанії, яку він заснував у 1999 році.

Через кілька днів компанія оголосила про відхід генерального директора Slack Стюарта Баттерфілда, який приєднався до Salesforce в рамках найбільшого придбання в історії.

Salesforce агресивно наймала співробітників під час пандемії. У грудневому звіті компанії говориться, що чисельність персоналу зросла на 32% з жовтня 2021 року, "щоб задовольнити більш високий попит на послуги з боку наших клієнтів".

Зараз, як і багато інших великих технологічних компаній, Salesforce прагне скоротити витрати, оскільки бореться з уповільненням зростання доходів і ослабленням економіки. 


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий