Компанія Google заявила, що запускає дві нові функції на основі штучного інтелекту для рекламодавців, передає Reuters.
Ці інновації автоматично виявлятимуть найкращі місця для розміщення реклами брендів у сервісах технологічної компанії. Одна з нових функцій, під назвою Demand Gen, використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- і відеооголошень рекламодавця в різних продуктах, таких як Gmail, YouTube і Shorts.
"Штучний інтелект звільнить рекламодавців від необхідності думати про місце розміщення їхньої реклами, а технологія зосередиться на пошуку місць, які будуть "яскравими, візуальними та захоплюючими", - повідомив віцепрезидент Google Відх'я Шрінівасан.
Друга нова функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою максимізації переглядів відеореклами бренду. За результатами раннього тестування було показано, що бренди в середньому отримали на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
Компанія додала, що за допомогою штучного інтелекту, який відсікає "чорну роботу" рекламодавців, бренди зможуть більше сфокусуватися на своїй маркетинговій стратегії та оповіданні.
0 комментариев
Добавить комментарий