Yahoo, одна з найстаріших пошукових систем і провайдер електронної пошти, запустила нову візуальну ідентичність в рамках підготовки “до майбутнього”. Редизайн, який став лише другим в 25-річній історії компанії, провели партнери з агенства Pentagram Майкл Бейрут і Брітт Кобб.
Первісний вигляд пошуковика був типовий для раннього інтернету, але, як каже Бейрут:
Інтернет швидко виріс з дитинства у доросле життя, але Yahoo все ще був одягнений в дитячий одяг.
«Ми хотіли знайти спосіб повернути дух молодості Yahoo, щоб він не виглядав при цьому по-дитячому», – каже Бейрут.
Спочатку команда починала з ідеї просто підкоригувати оригінальний логотип Yahoo 1996 року. Але незабаром вони зіткнулися з проблемами, виявивши, що його неможливо оновити, чи не здавшись «дитячим» або «мультфільмоподобним».
Бейрут зрозумів, що їм потрібно було “повернути дух, а не зовнішність” минулого Yahoo. Таким чином, новий дизайн має легкий натяк на перші дні компанії, включаючи важливі минулі розробки, але в той же час має актуальний на сьогоднішній день вид.
Колірна палітра компанії тепер складається з основного фіолетового кольору і двох другорядних відтінків.
Знак оклику в логотипі набрано курсивом, він є частиною брендингу з моменту заснування компанії. Його також можна використовувати в якості більш компактного символу “Y!”, Коли це необхідно.
0 комментариев
Добавить комментарий