Редизайн тижня: Yahoo хоче “повернути дух, а не зовнішність” свого успішного минулого

  • 5 октября, 10:43
  • 4152
  • 0

Yahoo, одна з найстаріших пошукових систем і провайдер електронної пошти, запустила нову візуальну ідентичність в рамках підготовки “до майбутнього”. Редизайн, який став лише другим в 25-річній історії компанії,  провели партнери з агенства Pentagram Майкл Бейрут і Брітт Кобб.

Первісний вигляд пошуковика був типовий для раннього інтернету, але, як каже Бейрут:

Інтернет швидко виріс з дитинства у доросле життя, але Yahoo все ще був одягнений в дитячий одяг.

«Ми хотіли знайти спосіб повернути дух молодості Yahoo, щоб він не виглядав при цьому по-дитячому», – каже Бейрут.

Спочатку команда починала з ідеї просто підкоригувати оригінальний логотип Yahoo 1996 року. Але незабаром вони зіткнулися з проблемами, виявивши, що його неможливо оновити, чи не здавшись «дитячим» або «мультфільмоподобним».

Бейрут зрозумів, що їм потрібно було “повернути дух, а не зовнішність” минулого Yahoo. Таким чином, новий дизайн має легкий натяк на перші дні компанії, включаючи важливі минулі розробки, але в той же час має актуальний на сьогоднішній день вид.

Колірна палітра компанії тепер складається з основного фіолетового кольору і двох другорядних відтінків.

Знак оклику в логотипі набрано курсивом, він є частиною брендингу з моменту заснування компанії. Його також можна використовувати в якості більш компактного символу “Y!”, Коли це необхідно.


Теги: дизайн
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все