Легендарний розробник відеоігор Джон Ромеро, співзасновник ID Software та співавтор культової гри Doom, висловив скептицизм щодо здатності штучного інтелекту (ШІ) створювати по-справжньому оригінальний контент.
В інтерв'ю для Ars Technica Ромеро наголосив, що, незважаючи на потужні можливості ШІ у створенні зображень та музики на основі підказок, він не здатний генерувати цілком нові ідеї.
Ромеро наголосив на важливості оригінальності в розробці ігор і заявив, що генеративний ШІ залежить від існуючих баз даних, у той час як розробники прагнуть створювати абсолютно нові речі. Ігрові студії використовують ШІ для вирішення різних завдань, таких як покращення неігрових персонажів та модерація чатів, але його застосування у творчих завданнях викликає більше суперечок. Хоча багато розробників вже впровадили ШІ у свої процеси, вони також висловлюють стурбованість щодо цієї технології.
За словами Ромеро, ШІ поки що не досяг рівня, при якому він може проектувати та співпрацювати так само, як це роблять люди-художники. Він підкреслив, що створення оригінальних ігор потребує дизайнерського чуття та взаємодії з людьми, чого генеративний ШІ не здатний забезпечити повною мірою. Ромеро також зазначив, що, хоча ІШ може бути корисним для досліджень та пошуку інформації, його використання для створення творчих концепцій проблематично через недостатню оригінальність даних, на яких він навчається.
Етичне використання ШІ та компенсація джерел даних також є важливими аспектами, на які звернув увагу Ромеро. Він вважає, що навчання ШІ має ґрунтуватися на власних даних розробників, щоб уникнути проблем із авторськими правами та забезпечити справедливе використання інформації.
Doom, випущена 1993 року, досі залишається знаковим проектом у світі відеоігор. Гра часто використовується для демонстрації можливостей різних технологій, включаючи блокчейн. Наприклад, розробники криптовалют використовували Doom для демонстрації здатності блокчейна підтримувати та запускати старі програмні продукти. Навіть чат-бот OpenAI, ChatGPT, пробував свої сили у грі Doom. У лютому 2023 року шведська компанія Husqvarna у партнерстві з ID Software випустила версію Doom на базі газонокосарки, підтвердивши, що гра може працювати практично на будь-якому пристрої.
0 комментариев
Добавить комментарий