Програміст працював у Tesla, SAP, Salesforce і Meta, й отримував пропозиції роботи й від інших топових техкомпаній. Він побудував власну стратегію підготовки до співбесід, аби вони завершувалися офером.
Старший інженер-програміст Meta Гемант Панді радить досліджувати ринок праці кожні два роки, аби розуміти, скільки і за що готові платити роботодавці. До такої думки він прийшов після того, як його звільнили за кілька місяців роботи в Tesla.
Так, за останні сім років він стажувався в Amazon і працював повний робочий день ще в SAP, Salesforce і Meta. А також отримував пропозиції від LinkedIn, TikTok, Square і Splunk. Своїми порадами з пошуку роботи він поділився з Business Insider.
Як підготуватися до співбесіди
Панді виявив, що інтерв’ю в Big Tech здебільшого проходять за однією схемою. Зазвичай рекрутер пояснює всі кроки під час першого дзвінка, зокрема типи та кількість співбесід. Ця інформація також є на онлайн-форумах.
Крім цього, програміст має список технічних питань, які він переглядає за тиждень до співбесіди, аби в останній день бути розслабленим. Також він шукає в інтернеті досвід кандидатів, які нещодавно проходили інтервʼю в цю компанію.
«Наприклад, якщо я подаю заявку в Google, я перейду на Leetcode і натисну вкладку “обговорити”. Тут люди діляться досвідом співбесід у конкретній компанії. Я дивлюся, які популярні запитання, і чи є у користувача якісь поради, як на них відповісти», – пояснив програміст.
Для перевірки своєї підготовки він використовує контрольний лист. Однак останній день перед співбесідою він залишає легким, аби відпочити. Інтервʼю вимагають хороших комунікативних навичок і вміння керувати своїм часом, а тиск в останній день може принести більше шкоди, ніж користі.
Що робити за 24 години до співбесіди
За день до розмови він планує свої питання до рекрутера. Зазвичай він ставить такі питання менеджерам з найму.
- Що вони можуть порадити тим, хто хоче досягти успіху в компанії?
- Як відбувалося їхнє зростання в компанії – з якого рівня вони прийшли, і де вони зараз?
- Досліджує майбутні проєкти компанії або системи, які вони використовують, і запитує про це.
Панді пояснив, що відповідь на друге питання дозволяє краще зрозуміти карʼєрний розвиток у компанії. Тоді як сам рекрутер може зрозуміти, що кандидат підготувався до розмови й поцікавився компанією та її проєктами.
0 комментариев
Добавить комментарий