Американський підприємець та співзасновник Amazon Джефф Безос днями поспілкувався з подкастером Лексом Фрідманом та розповів, якими, на його думку, мають бути ідеальні перемовини. Цікаво, що його бачення проведення робочих зустрічей суттєво відрізняється від звичного для багатьох бізнесменів.
Джефф Безос має дуже специфічний підхід до проведення зустрічей, а «ідеальна» починається з багатоденної підготовки. Для початку, він вважає презентації з використанням слайд-шоу неефективними та натомість надає перевагу дуже чітким нотаткам.
За його словами, нові співробітники Amazon і його ракетної компанії Blue Origin можуть здивуватись культурі зустрічей, яку він запровадив. Вони починаються з того, що учасники мовчки вивчають шестисторінковий меморандум протягом 30 хвилин, після чого вже починається обговорення.
Підприємець вважає, що презентації PowerPoint легко створювати, проте набагато складніше зрозуміти. Письмові деталізовані нотатки вимагають від автора більших зусиль – сам Безос до деяких зустрічей готується тижнями, а інколи – місяцями.
Він впевнений, що чітке й детальне структурування інформації допомагає учасникам зустрічі ставити більш продуктивні запитання і шукати істину. Тоді як презентації, на його переконання, придумали для того, щоби ховати за надто розмитими тезами недбалий спосіб мислення.
Хоча підготовка до перемовин, на думку мільярдера, має бути дуже ретельною, сама зустріч повинна проходити легко, а її дещо хаотична атмосфера – спонукати до напрацювання креативних ідей.
Також підприємець вимагає від співробітників шукати саме істину, або єдине правильне рішення. Зокрема, він відкидає більшість методів розв’язання бізнесових суперечок.
А ще він запровадив у своїх компаніях правило двох піц. Якщо такої кількості їжі недостатньо, щоби нагодувати учасників перемовин, це означає, що на них запросили забагато людей. Такий підхід, на думку Безоса, сприяє підвищенню продуктивності та допомагає уникнути групового мислення.
Бізнесмен пішов у відставку з посади генерального директора гіганта електронної комерції Amazon у 2021 році, проте він досі дотримується філософії «Дня 1», яку адаптував також до проведення зустрічей. Вона полягає в тому, щоби працювати й ухвалювати рішення з такою ж швидкістю та готовністю до ризику, як і в стартапах, що тільки-но зароджуються.
0 комментариев
Добавить комментарий