Сумували за рекламними паузами? YouTube просуває новий спосіб показу оголошень на платформі

  • 1 мая, 08:37
  • 2579
  • 0

YouTube, ймовірно, показуватиме користувачам рекламу щоразу, коли вони ставлять відео на платформі на паузу. Цей спосіб показу оголошень сподобався рекламодавцям.

У травні минулого року YouTube почав тестувати новий спосіб показу рекламних оголошень. Рекламні банери з'являлися на екрані щоразу, коли користувачі ставили ролики на паузу. Комерційний директор Google Філіп Шіндлер напередодні поділився позитивними результатами цього рекламного експерименту, пише Android Authority.

"У першому кварталі ми побачили значний поштовх від впровадження пілотної програми призупинення реклами на підключених телевізорах, нового формату реклами без перерв, який з'являється, коли користувачі припиняють свій звичайний контент", - зазначив Шіндлер.

Він заявив, що така реклама на YouTube «забезпечує високі результати просування бренду» та «вимагає від рекламодавців високих цін». Це може свідчити про те, що компанія врешті-решт прийде до широкого розгортання цієї функції. Шиндлер не поділився термінами, коли така реклама почне з'являтися на YouTube, але відомо, що це спочатку впровадять на смарттелевізорах.

Як писав NV Техно, минулого року YouTube активізував зусилля, спрямовані на те, щоб спонукати користувачів дозволити рекламу під час перегляду відео чи перейти на YouTube Premium. Зокрема, платформа почала вимикати відео для користувачів із увімкненим розширенням для блокування реклами в браузері. Цього місяця стало відомо, що користувачі, які переглядають YouTube-відео через мобільний додаток для блокування реклами, можуть зіткнутися з проблемами та повідомленнями про помилку відтворення.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий