За даними Financial Times, Лінда Яккаріно, нова виконавча директорка Twitter, розробляє стратегію, яка включає в себе повернення брендів на платформу. Впровадження повноекранної реклами зі звуковим супроводом - один із заходів.
Декілька осіб, що знайомі з ситуацією, повідомляють, що повноекранна реклама буде відображатися перед користувачами, які прокручують стрічку коротких відеороликів.
Лінда Яккаріно також планує провести зустрічі з медіапартнерами, видавцями та кадровими агентствами з метою залучення на платформу відомих особистостей. Вона сподівається, що це сприятиме збільшенню обсягів рекламного продажу і сприятиме укладанню спонсорських угод.
Під час зустрічі з глобальною командою продажів Twitter, нова керівниця заявила, що компанії доведеться прикласти максимум зусиль, щоб переконати великі бренди особисто.
0 комментариев
Добавить комментарий