Українці дослідили вплив пропаганди на поведінку штучного інтелекту

  • 22 июня, 09:48
  • 4077
  • 0

Як повідомляє Liga.Tech, в рамках соціального експерименту було створено два штучних інтелекти. Протягом шести місяців нейромережі навчали, показуючи виключно ефіри російських новин. Одному “дісталася” інформація телеканалу “Росія 1”, іншому — російський незалежний канал “Дождь”.

За підсумками проекту, ставлячи однакові питання кожній нейромережі, дослідники мали можливість порівняти, наскільки кут подачі інформації впливає на відповідь.

“Для нас цей проект — в першу чергу соціальний. На прикладі російського телебачення він показує, наскільки важлива подача новин, як сильно вона впливає на сприйняття інформації і як глибоко вкорінюється у свідомості”, — розповів креативний директор ISD Group Віктор Шкурба.

Зазначимо, що нейромережі можуть швидко вчитися та виконувати широкий спектр завдань, серед яких не лише аналіз інформації, а й продукування власного контенту.

Так, Microsoft розробила нейромережу, що малює карикатури, американському радіожурналісту, що втратив голос, нейромережа дозволить знову повернутися в ефір. Компанія Adobe навчила нейромережу дуже точно відрізняти редаговані фотографії. З допомогою нейромережі можна згенерувати відеопромову Барака Обами та інших відомих осіб.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все