Український стартап Reface, додаток якого дозволяє користувачам міняти обличчя на фото та відео, звільняє одразу 70 спеціалістів. Про це пише профільний портал DOU із посиланням на трьох співробітників компанії.
У компанії виданню підтвердили, що скорочують 18% працівників, реорганізуючи їх у суміжні компанії. У той же час, Reface продовжує наймати людей.
За словами одного зі співрозмовників DOU, йдеться про звільнення не 70, а одразу 120 співробітників стартапу.
За даними джерел видання, близьким до Reface, компанія не виконала жодного з трьох завдань, поставлених інвесторами на початку 2021 року, коли компанія підняла $5,5 млн. інвестицій.
За ці гроші компанія мала:
- знайти product market fit;
- підвищити показник CAC/LTV;
- підняти довгостроковий ретеншин.
Також, за словами співрозмовника видання, у вересні-жовтні цього року засновники Reface намагалися підняти наступний раунд інвестицій у 15 інвестфондах, проте фонди їм відмовили, нібито через «Дуже низьких продуктових показників».
« Таким чином, у компанії зараз дуже мало грошей. Скорочення - це спосіб протягнути довше ( після скорочення грошей залишиться десь на 6-9 місяці)», - йдеться у матеріалі DOU.
Повідомляється, що звільнили людей, які займалися стратегічними завданнями, залишивши лише цінних для повсякденної роботи працівників.
У свою чергу, у Reface заявили, що за 2021 рік компанія найняла 180 осіб, а команда проекту зросла в 5 разів — до 250 осіб.
«Щоб посилити нові напрямки та збалансувати джуніорів та сеніорів, ми вирішили оптимізувати команду. Останнім часом Reface скоротив 18% співробітників, реорганізуючи їх у суміжні компанії нашої екосистеми. На цьому оптимізацію завершено», - заявили у стартапі.
Також у компанії додали, що головними напрямками для Reface є створення персоналізованого контенту для кіно, музичної та креативної індустрії, ML-інструменти для створення вірусного контенту в соцмережах, а також розвиток власної рекламної платформи. У Reface зазначили, що продовжують наймати людей, щоб посилити ці напрямки та стартап загалом.
У серпні минулого року додаток вийшов на перше місце за скачуваннями в американському AppStore.
0 комментариев
Добавить комментарий