Український стартап зібрав 340 тисяч доларів: що про це відомо

  • 27 мая, 06:30
  • 4066
  • 0

Цільовий ринок технічної новинки – США та країни Азії, такі як: Японія, Гонконг та Сінгапур. В Україні цей "розумний" рюкзак також зацікавив аудиторію, проте доволі нішеву.

Український стартап Pix, який виробляє анімовані рюкзаки, зібрав 340 тисяч доларів інвестицій на Kickstarter і Indiegogo. Про це повідомляє LIGA.net  Перші 150 тисяч доларів вдалось залучити в ході кампанії на Kickstarter в жовтні 2018-го року, решта – під час кампанії на Ingiegogo, яка завершується на цьому тижні.

Перша партія рюкзаків розлетілася дуже швидко. Там було 1650 штук. Через півтори тижні готуємо наступну партію,
– підкреслює Рімек, СЕО-редактор компанії-засновника. 

За її словами, продаж вже переводять на сайт, де можна буде замовити рюкзакогаджет. Також продукт виведуть на Amazon найближчим часом.

Було б непогано продати 10 тисяч рюкзаків до кінця року,
– відзначає Рімек.

Виготовляють рюкзак у Китаї. А в Україні розташована вся команда, що займається розробкою заліза і софту, а також маркетинг.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все