Українсько-британський HR-стартап JobCannon оголосив про придбання української маркетингової компанії Adsme. Про це повідомила пресслужба JobCannon.
- Сторони не розкрили суму угоди. Минулого року Adsme змогла залучити інвестиції на Pre-Seed раунді від Fidelity Family Office та заручилися підтримкою Андрія Заікіна, засновника стартап-акселератора YEP. Співзасновник JobCannon Пітер Коломієць сказав Forbes, що оцінка стартапу наразі становить до $1 млн.
- Основний продукт JobCannon – це HR-платформа для технологічного бізнесу, що за допомогою ШІ допомагає роботодавцям знайти працівників, які найкраще підійдуть на конкретну посаду.
- Технології маркетингово стартапу Adsme дозволяють прогнозувати понад 20 мільйонів результатів візуальної та текстової реклами у Meta Ads (Facebook, Instagram) в реальному часі та рекомендувати поліпшення будь-яких елементів.
- JobCannon хоче інтегрувати технологію Adsme у свою рекрутингову платформу, щоб покращити алгоритм «метчингу» кандидатів і рекрутерів. Об’єднання інструментів компаній зекономило рік розробки, сказав СЕО та співзасновник JobCannon Пітер Коломієц.
- Після злиття один із засновників Adsme Віктор Левченко перейшов до ради директорів JobCannon та став СТО компанії.
Adsme був заснований Віктором Левченком та Данилом Орловим у 2022 році.
Нагадаємо, на початку 2023 року JobCannon залучив $500 тисяч інвестиції від Whitehill Capital. Вони стверджують, що це дозволило вдосконалити алгоритми пошуку, швидко залучити перших клієнтів та розширити можливості стратегічного розвитку.
0 комментариев
Добавить комментарий