Карʼєрний онлайн-сервіс від українського Projector Institute за пів року має 37 тис. користувачів і понад 250 нових вакансій щомісяця. А почався він з поширеної проблеми з наймом у компаніях (або ж з історії про те, коли багато відгуків на вакансію – не завжди добре).
Про ідею створення Lezo, його результати та плани розповів CEO та співзасновник Projector Institute Олександр Трегуб.
З чого почався сервіс Lezo
«Ця історія знайома більшості компаній. Почалась вона з того, що ми опублікували вакансію продакт-менеджера у Projector. І за тиждень отримали дві сотні відгуків. Чудово? Не зовсім», – написавТрегуб у Facebook.
Він пояснив, що на кожен відгук треба виділити час і ресурс для перегляду, звʼязку, фідбеку тощо. У результаті з двох сотень відгуків компанія так і не змогла найняти когось, хоча вклала багато своїх ресурсів на відбір.
В кандидатів теж ситуація була не дуже: вони витрачають багато часу й сил на написання листів і саме очікування, яке ще й часто не має результату, додав Трегуб.
Для розвʼязання цієї проблеми Projector Institute вирішив створити ШІ-сервіс, який має оптимізувати процес наймання та пошуку роботи. Так, Lezo аналізує вакансії та кандидатів, виділяє навички й обирає найбільш релевантних претендентів (вони своєю чергою отримують сповіщення про посаду).
Які результати роботи Lezo
Сервіс запрацював у тестовому режимі в жовтні 2023 року, а в лютому 2024-го компанія випустила його з бети.
«Вже зараз співбесідою закінчується кожен сьомий метч. До кінця року дійдемо до кожного п’ятого. А у майбутньому пропорція буде 1:1 – якщо ви бачите вакансію, значить, вона вам підходить. І це працює», – написав бізнесмен.
За пів року сервіс уже має 37 тис. користувачів (+15% місяць до місяця), 1 200 роботодавців (+20% місяць до місяця) і більш як 250 нових вакансій щомісяця.
Що зʼявиться в Lezo
Трегуб анонсував співпрацю й інтеграції з платформами, вебверсію для користувачів і покращення алгоритму метчу. До слова, про колаборації він пообіцяв розповісти більше 21 червня.
0 комментариев
Добавить комментарий