В App Store запущена в режимі «реєстрація на запрошення» нова соцмережа noplace, яка дозволяє користувачам ділитися будь-яким контентом та персоналізувати профілі на свій смак.
Нова програма вже стала найпопулярнішою програмою соціальних мереж в App Store. Перша версія noplace з'явилася в березні, і розробники продовжують роботу над соцмережею. Незважаючи на те, що вона ще не готова до повноцінного запуску, програма, як кажуть її творці, випадково стала вірусною. Це спонукало їх розпочати розповсюджувати коди запрошень між першими користувачами. Програма поки що має сотні відгуків та середню оцінку 3,3 з 5 (негативні відгуки передусім про неможливість створити обліковий запис без запрошення).
Платформа дозволяє людям ділитися всім: від статусу стосунків до того, що вони слухають, дивляться, що вони читають чи роблять тощо. Повідомлення потрапляють у дві стрічки — для друзів та глобальну, обидві у зворотному хронологічному порядку. Замість алгоритмів для формування стрічки noplace використовує технологію штучного інтелекту, яка може, наприклад, пропонувати підсумки того, що користувач пропустив, але не редагуватиме стрічку на користувача.
«Пам'ятаєте, яким веселим був Інтернет до появи всіх алгоритмів та реклами? Ми також… Тому ми повертаємо його. Налаштуйте свій профіль. … Заводьте нових друзів. … Діліться своїм настроєм, тим, що ви їсте, граєте, транслюєте, читаєте чи дивною кролячою норою в TikTok, з якої ви щойно виповзли», — йдеться в описі програми App Store.
Як пише TechCrunch, додаток привернув увагу користувачів соцмереж своїм форматом, який пробуджує спогади про колись популярний сервіс Myspace з його барвистими сторінками. У соцмережі користувачеві пропонують створити яскравий міні-профіль, в якому можна вибрати безліч тегів («зірочки» мовою платформи), що позначають теми, які його цікавлять. Також noplace може стати альтернативою Twitter, оскільки дозволяє текстові публікації (фото та відео поки що не підтримуються) і поєднує це з функціями пошуку друзів.
0 комментариев
Добавить комментарий