Використання соціальних мереж зросло через коронавірус

  • 27 марта, 14:13
  • 4047
  • 0

Використання соціальних мереж суттєво зросло через пандемію коронавірусу (COVID-19) у світі, оскільки все більше користувачів виходять в інтернет, щоб залишатися на зв’язку з сім’єю, друзями і колегами. Нові дані від аналітичної компанії Kantar показують, наскільки зросла популярність деяких мобільних додатків. Згідно з опитуванням понад 25 000 користувачів на 30 ринках, проведеного з 14 по 24 березня, WhatsApp, з усіх соціальних мереж, отримав найбільшу вигоду від COVID-19.

В цілому, у WhatsApp, що належить Facebook, спостерігається зростання використання на 40%. Показник зріс з 27% (початок пандемії) до 41% (середина фази). Для країн, які вже перебувають на більш пізньому етапі пандемії, активність користувачів у WhatsApp підскочила на 51%. На окремих ринках використання додатка може бути ще вищим. Наприклад, в Іспанії показник зріс на 76%.

Дослідження показало, що серед всіх платформ обміну повідомленнями найбільше зростання спостерігалось у віковій групі від 18 до 34 років. Крім того, WhatsApp, Facebook та Instagram збільшили спільний показник використання на 40%. Інші додатки соцмереж, які мають успіх під час пандемії, включають Facebook, китайські WeChat та Weibo. В цілому, використання Facebook збільшилося на 37%, в той час як в Китаї додатки соцмереж виросли на 58%.

Попри досягнуті результати, споживачі повідомили, що не довіряють цим платформам щодо інформації про COVID-19. Згідно з опитуванням, національні новинні канали та веб-сайти державних установ були відзначені кращими варіантами: 58% і 48% відповідно. Тим часом, платформи соціальних мереж вважалися джерелом тільки для 11% споживачів.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все