В цілому, у WhatsApp, що належить Facebook, спостерігається зростання використання на 40%. Показник зріс з 27% (початок пандемії) до 41% (середина фази). Для країн, які вже перебувають на більш пізньому етапі пандемії, активність користувачів у WhatsApp підскочила на 51%. На окремих ринках використання додатка може бути ще вищим. Наприклад, в Іспанії показник зріс на 76%.
Дослідження показало, що серед всіх платформ обміну повідомленнями найбільше зростання спостерігалось у віковій групі від 18 до 34 років. Крім того, WhatsApp, Facebook та Instagram збільшили спільний показник використання на 40%. Інші додатки соцмереж, які мають успіх під час пандемії, включають Facebook, китайські WeChat та Weibo. В цілому, використання Facebook збільшилося на 37%, в той час як в Китаї додатки соцмереж виросли на 58%.
Попри досягнуті результати, споживачі повідомили, що не довіряють цим платформам щодо інформації про COVID-19. Згідно з опитуванням, національні новинні канали та веб-сайти державних установ були відзначені кращими варіантами: 58% і 48% відповідно. Тим часом, платформи соціальних мереж вважалися джерелом тільки для 11% споживачів.
0 комментариев
Добавить комментарий