Мережа фаст-фуд ресторанів McDonald's в США запускає технологію, яка може передбачити замовлення клієнтів, залежно від погоди, періоду доби, трафіку та інших чинників.
Ізраїльський стартап Dynamic Yield, який компанія McDonald's придбала в березні 2019-го, розробив штучний інтелект (ШІ) для передбачення замовлень клієнтів, пише MediaPost.
Залежно від погоди, періоду доби, трафіку і найпопулярніших замовлень, технологія пропонує користувачам різні набори їжі та напоїв на цифровому меню.
ШІ від Dynamic Yield підключений до інтернету, мобільних додатків, email, колл-центрів, а також має додаток для інтернету речей. Таким чином, компанія планує максимально оцифрувати взаємодію з клієнтами.
Зараз нову систему запускають в декількох сотнях McDonald's в США, після чого вона повинна запрацювати і в інших країнах.
"Технології є найважливішим елементом нашого Плану розвитку, підвищуючи зручність користування для клієнтів. Завдяки цьому придбанню ми розширюємо і нашу здатність посилювати роль технологій та даних в майбутньому, а також швидкість, з якою ми зможемо реалізувати наше бачення створення більш персоналізованого досвіду для клієнтів", - говорить президент і виконавчий директор McDonald's Corporation Стів Істербрук.
0 комментариев
Добавить комментарий