YouTube почне запитувати користувачів iOS, чи хочуть вони надати доступ до своїх даних і отримати більш персоналізовану рекламу.
Найближчим часом YouTube для iOS почне вимагати одноразового дозволу на відстеження активності в програмах та на сайтах інших компаній, які не належать Google, для того, щоб показувати персональну рекламу та вимірювати показники рекламних оголошень. Вибір, який зробить користувач, буде застосований до всіх користувачів програми YouTube на пристрої, де ця установка увімкнена. Цей запит не відображатиметься для передплатників YouTube Premium та користувачів із дочірніми обліковими записами на YouTube.
Компанія попереджає, що якщо користувач відмовиться надавати дані, якість реклами, яку показують, впаде.
"Це зробить загальну рекламу в цьому додатку менш персоналізованою, і може призвести до менш релевантної і більш частої реклами, що повторюється", - попереджає Google.
Ті, хто дали згоду, бачитимуть «високоякісну та корисну рекламу», переконує компанія. YouTube також інформує, що користувачі мають можливість відключити збір даних у будь-який час. Змінити своє рішення можна, перейшовши до розділу «Конфіденційність та безпека» (розділ «Відстеження»).
0 комментариев
Добавить комментарий