Засновник Вікіпедії запускає соцмережу без реклами, вона конкуруватиме з Facebook та Twitter

  • 15 ноября, 07:36
  • 4077
  • 0

Засновник Wikipedia Джиммі Вейлз запустив конкурента Facebook і Twitter – соціальну мережу без реклами. Новий проєкт під назвою WT: Social не пов’язаний з Вікіпедією, але натхненний її бізнес-моделлю.

Джиммі Вейлз

Як і в спільній енциклопедії, WT: Social буде залежати від пожертвувань невеликої групи користувачів, щоб мережа могла функціонувати без реклами. Користувачі можуть розміщувати в WT: Social посилання на статті та обговорювати їх в стрічці новин в стилі Facebook, повідомляє НВ Techno.

"Бізнес-модель соціальних мереж – чиста реклама – викликає проблеми, тому що головним переможцем є низькоякісний контент", – сказав Вейлз.

За його словами, люди втомилися від "нісенітниці клікбейту", тобто контенту, який приваблює оманливими заголовками і змушує натискати на помилкові новини.

WT: Social віддає пріоритет новим посиланням, а не просуває ті, у яких найбільше лайків, як це роблять Facebook і Twitter. Проте, нова платформа не чинить опір ідеї схвалення контенту користувачами, для цього вона планує додати кнопку "позитивного голосування", яка дозволить рекомендувати якісні історії.

Ця соціальна мережа була запущена непомітно минулого місяця, але вже налічує близько 50 000 користувачів. За словами Вейлза, понад 200 людей пожертвували кошти на підтримку сайту. За його словами, модель підписки, що просувається Netflix, Spotify або New York Times, користується великим визнанням серед нового покоління споживачів, готових платити за якісний контент.

Також у WT: Social вже створений список очікування для нових користувачів, але, якщо пожертвувати сайту кошти, у віртуальній "черзі" можна не стояти.


Теги: facebook twitter
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий