13 незвичних фактів про стартапи

  • 23 августа, 07:38
  • 5277
  • 0

Перелік цікавих статистичних фактів про стартапи

1. Індустрія стартапів зникає на тлі глобалізації

Молоді компанії віком менше двох років становили 13% від всього бізнесу США в 1985 році, а в 2014 році їх частка була вже на рівні 8%. Більш важливим є те, що процентна кількість співробітників в приватному секторі, які працюють на ці молоді компаній, зменшилася майже в двоє за той же період часу.

З кожним роком стає все важче і важче конкурувати за кадри з величезними корпораціями. 

13 незвичних фактів про стартапи

2. Половина від усіх венчурних інвестицій не окупається

При цьому всього 6% від усіх угод дають 60% всього повернення, повідомляє Бен Еванс з Andreessen Horowitz. Тема асиметрії грошових потоків на цьому не закінчується. Так, 1,2% всіх венчурних угод залучили 25% всієї венчурної валюти в 2018 році.

Чому це важливо? Тому що засновники повинні мислити як інвестори. І не тільки тоді, коли планують залучати кошти, а й коли в перший раз задумалися про реалізацію ідеї. Хоча мислити такими категоріями дуже складно - лише найкращі в світі інвестиційні фонди зробили 100 іксів на кращих в світі компаніях.

Мріяти, звичайно, не шкідливо, однак більш-менш прийнятна планка - це 20% IRR або три ікси. Подивіться на темпи зростання, почитайте що-небудь про принципи оцінки стартапів венчурними капіталістами.Чи необхідна норма прибутковості реальна для вашого проекту?

3. Обсяг і кількість посівних інвестицій зменшуються

Посівне фінансування - високоризикові інвестиції в новий бізнес або компанії на ранньому етапі розвитку. У 2013 році частка угод на посівний стадії в загальному обсязі венчурних грошей США становила 36%, а в 2018 році цей показник знизився до 25%, хоча медіанний розмір капіталу на посіві в процентному вираженні виріс більше, ніж в інших раундах. Також є дані від Crunchbase, згідно з якими кількість інвестицій, що не перевищують $ 1 млн, за останні п'ять років впала майже в два рази.

Сьогодні набагато складніше привернути увагу інвестора до проекту на ранній стадії. Великим - більше, маленьким - менше, як Маркс і заповідав.

4. Проміжок між раундами фінансування становить два роки

Цей факт заснований на даних про венчурні угоди за 18 років з початку двохтисячних. З роками спостерігається стійка тенденція щодо темпів залучення капіталу. Швидкозростаючі єдинороги - дисперсія. Знаючи про це,думайте про бюджет і будьте обережнішими з витратами, Особливо якщо ви вже закрили раунд на ранній стадії фінансування.

Адже бездумне використання ресурсів - друга за поширеністю причина краху стартапів. І мова тут не про те, що збитковий бізнес витратив усі наявні у нього гроші. Це про випадки закриття проектів з успішною бізнес-моделлю, коли засновники захопилися зростанням і сподівалися на швидке залучення нових коштів.

5. Поглинання - найвірогідніший шлях до успіху

97% екзит (продаж своєї частки в компанії) відбувається при M&A і тільки 3% при IPO (перший публічний продаж акцій). Екзит - це дуже важливо, оскільки саме в цей момент вам, вашій команді і вашим інвесторам платять. Венчурні капіталісти живуть екзитами, проте засновники продовжують мріяти про єдинорога, уникаючи будь-яких думок про продаж свого дітища.

Але одного разу може стати вже занадто пізно. Багато підприємців упускають надану їм можливість забрати гроші, хоча своєчасне рішення продати бізнес може бути кращим. До речі, більшість екзит відбувається на ранніх стадіях: 25% на посіві, 44% - до раунду B.

6. Відсутність попиту на ринку - головна причина невдачі стартапів

Аналітики CB Insights провели опитування серед засновників невдалих стартапів і склали список з 20 найбільш поширених причин провалу новоутворених компаній. Головна - відсутність попиту на ринку.

Підприємці дуже часто вирішують проблеми, які цікаві їм, але не служать потребам ринку. 

13 незвичних фактів про стартапи

7. Сегмент B2C2B більше, ніж здається

Суть в тому, що B2B SaaS може бути орієнтований не лише на корпоративні продажі, але і на окремий сегмент B2C2B (business-to-consumer-to-business).

8. Більш низька ціна - погана конкурентна перевага

Багато хто переконаний, що якщо вони зможуть запропонувати більш низьку ціну, то їх чекає успіх. Але часи з торгами на базарі вже давно пройшли. Клієнтський сервіс - основа будь-якого продукту. Більш того, поки ви намагаєтеся знизити ціну, ваш конкурент може її підняти, збільшивши тим самим свою виручку.

Є прекрасний приклад від телеканалу ESPN, який втратив 13 мільйонів своїх передплатників, після підвищення ціни на 54%. А парадокс тут в тому, що виручка ESPN також збільшилася і майже на ті ж 54%.Може, вам слід підняти ціну, щоб почати заробляти більше? 

9. Закон Парето поширюється на виручку від реклами

За результатами дослідження аналітичної компанії Soomla, 20% користувачів переглядають 40% оголошень і займають 80% в структурі доходів від реклами. Цей висновок зроблено на основі понад двох мільярдів показів в 25 додатках, що працюють більш ніж в 200 країнах.

А серед двох мільярдів користувачів Facebook жителі США і Канади складають всього 11,5%, однак вони приносять 48,7% доходів. ARPU в цих країнах дорівнює $ 21,20, в Азії - всього $ 2,27. Виходить щокраще мати одного користувача з Північної Америки, ніж дев'ятьох з Індії. Або навпаки - все залежить від витрат на їх залучення.

10. У клубі мільйонерів всього кілька тисяч iOS-додатків

В App Store понад два мільйони доступних додатків і лише 2857 з них генерує більше $ 1 млн на рік, згідно з даними App Annie. Виходить, що на яблучній вітрині ймовірність великого успіху приблизно дорівнює 0.3%.

Мова йде про річну виручку, а не про чистий прибуток. Тобто деякі з цих додатків можуть бути збитковими для їх власників. При таких обставинах яскраві історії про реалізацію ідеї для Apple більше схожі на удачу, ніж на запланований результат.

11. Вік збільшує ймовірність успіху

У Kellogg Insight порахували, що ймовірність створити успішну компанію в 40 років в два рази вище, ніж в 25 років. Більш того, середній вік 2,7 млн засновників в їх датасет дорівнює 41,9 років. Однак великий успіх частіше приходить до молодих підприємців.

Чим старше ви стаєте, тим обережніше приймаєте рішення, але тим рішучіше відмовляєтеся від ризикованих ідей. Іншими словами, чим ви старше, тим менше ваші підприємницькі амбіції, але тим вище ймовірність успіху. 

12. Вам не потрібен співзасновник

Всупереч поширеній думці про те, що удача частіше переслідує організації з декількома співзасновниками, у переважної більшості стартапів, які вчинили екзит, був один засновник, згідно з даними Crunchbase.

Однак аналіз суто єдинорогів говорить нам про те, що тільки 20% з них було засновано однією людиною. Але чи варто брати до уваги це значення, коли кожна мільярдна компанія - це унікальна і неповторна історія? До того ж, велика статистична вибірка завжди точніше. Міф зруйнований.

13. Все в ваших руках ...

Більше половини мільярдних компаній з США засновані емігрантами. А це означає, що звідки б ви не були, у вас є шанс на успіх. Все у ваших руках...повинні хотіти купити. Інвестори - частку. Клієнти - продукт.Головне - продавати.

40% європейських стартапів в сфері штучного інтелекту насправді не використовують цю технологію, але привертають на 15% більше грошей. Головне - виручка. 83% компаній, які вийшли на IPO в 2018 році збиткові, і вартість збиткових компаній після лістингу росте більше, ніж прибуткових. Гроші там, де ризики, ризики там, де венчур.


Теги: стартап
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все