6 відмінностей веб-дизайну від графічного дизайну

  • 29 октября, 15:39
  • 1729
  • 0

Веб-дизайн та графічний дизайн мають багато спільного. Обидва вимагають хорошого розуміння типографіки, графіки і принципів дизайну. Але, врешті-решт, веб-дизайн та графічний дизайн - це різні напрямки з різними поняттями.

6 відмінностей веб-дизайну від графічного дизайну

1. Веб-дизайн - це динамічне середовище

Порівняння веб-дизайну і графічного дизайну схоже на порівняння відомого всім iPad з картиною, яка висить в музеї. Обидві речі показують гарні візуальні ефекти, але один (iPad) інтерактивний - можна доторкнутися, збільшити зменшити зображення, а інший (картина в музеї) - статичний.

Графічний дизайн бере свій початок з друкованої індустрії. Будь то макет журналу або дитяча книга. Будь-які друковані матеріали, як правило, менш інтерактивні, ніж їх цифрові аналоги. Але вони так само залежать від художньої збірки зображень, тексту та іншої графіки, щоб розповісти історію або надіслати електронний лист. Там повинна бути логіка і навігація по друкованим матеріалам (зміст книги, журналу) тощо.

Веб-дизайн, незважаючи на схожість з візуальним дизайном, основну увагу приділяє взаємодії. Тобто, те з чим люди можуть взаємодіяти - брати участь - а не просто споглядати.

Веб-дизайнер може працювати з графічним дизайнером для візуального більш чіткого сприйняття окремих елементів, таких як ілюстрації і графіка, але веб-дизайнер потім з'єднає всі ці елементи разом, щоб створити повний інтерактивний дизайн, те що буде цікаво для взаємодії і придатне для використання.

Графічні дизайнери мають ті ж навички, що і веб-дизайнери. Вони знають типографіку, колірні палітри, правила композиції і макети. Але веб-дизайнери звертають увагу на те, як ці елементи впливають на інтерактивність і зручність використання.

2. Веб-дизайнери піклуються про час завантаження і розмір файлів

Жахливі розміри файлів - ось що не дає спати ночами веб-дизайнерам. Веб-дизайнери за красиві ідеї і естетику, але також і за оптимізацію.

Зображення, що рухається, анімація та інші графічні елементи повинні мати гарний вигляд і бути досить маленькими, щоб їх можна було швидко завантажувати на всі пристрої. Тривалий час завантаження призводить до поганої взаємодії з користувачами сайту і високих показників відмов.

Графічний дизайнер турбується про розмір тільки тоді, коли намагається розмістити величезний рекламний банер в певному місці.

3. У веб-дизайнерів є бар'єри в використанні типографіки

Графічні дизайнери можуть використовувати практично будь-який шрифт, не турбуючись про те, як він буде відображатися в кінцевому результаті. Для друку підійде будь-який.

Веб-дизайнерам, однак, необхідно враховувати, як текст буде відображатися на різних екранах і в різних браузерах.

На щастя, додавання правила @ font-face в CSS дозволяє розширити вибір шрифтів. А такі додатки, як Adobe Typekit і Google Fonts, дають веб-дизайнерам ширшу палітру типографіки для творчості.

4. Веб-дизайнери думають про широке застосування свого дизайну

Часто, графічні дизайнери працюють в рамках конкретного завдання - вони створюють проект для тільки одного конкретного пристрою.

Веб-дизайнери повинні працювати над створенням проекту, який підходить для кожного пристрою, незалежно від його розміру або форми, без необхідності переробляти дизайн.

Подивіться яка величезна кількість сайтів в інтернеті не адаптовані під мобільний пристрій. А це втрати потенційних відвідувачів і клієнтів.

Веб-дизайнери повинні враховувати масштаб. Типографіка, зображення та інші візуальні елементи збільшуються або зменшуються в залежності від розміру екрана. Мета полягає в тому, щоб всі ці елементи були легкими для читання та забезпечували зручність роботи на будь-якому пристрої.

Веб-дизайнери не обмежені розміром полотна, але їм потрібно враховувати всі можливі способи відображення сайту. Хороші, вдумливі веб-дизайнери адаптують основний дизайн для забезпечення постійної взаємодії з користувачем.

5. Веб-дизайнери часто супроводжують проєкт до кінця

Веб-сайт - це щось живе, яке постійно змінюється.

Заклики до дії і контент можуть бути переписані у міру необхідності, продукти будуть додані на сайти електронної комерції, а навігація може бути оновлена для збільшення конверсії.

Коли фахівець з графічного дизайну закінчує проект, це зазвичай кінець його роботі. Але робота веб-дизайнера ніколи не закінчується.

Подібно архітекторові, веб-дизайнери повинні прогнозувати, як веб-сайт може рости, і враховувати простір для змін. У той час як графічний дизайнер фокусується на творчості, веб-дизайнер займається тим, як всі частини дизайну функціонують разом як система.

6. Веб-дизайнери тісно співпрацюють з розробниками

Веб-дизайнер часто працює з розробником або навіть з командою розробників, яка переводить дизайн в функціональний код. І ви, і фронтенд-розробники повинні розуміти дизайн, всі його тонкощі і кінцевий результат до якого йдете.

Дизайнери веб-сайтів і веб-розробники повинні мати чіткий зв'язок на кожному етапі, щоб переконатися, що дизайн відповідає поставленим цілям.

Графічний дизайнер - художник в одній особі, що стоїть за своєю роботою. 


Теги: дизайн
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий