Аналітики підрахували, скільки часу потрібно на читання угод про використання популярних додатків

  • 21 апреля, 12:54
  • 3772
  • 0

Світ наповнений додатками та інтернет-послугами, які просять потенційних користувачів підтвердити угоду про обслуговування. Більшість людей натискають «погодитися» не зупиняючись на цьому, знаючи, що читання угод про про використання популярних додатків може приспати їх і відібрати у них багато часу. Ця стаття візуалізує тривалість угод про обслуговування, підраховуючи слова та скільки часу буде потрібно користувачам, щоб прочитати кожну з них.

Середня швидкість читання у більшості дорослих становить від 200 до 250 слів за хвилину (wpm). У деяких швидкість може сягати до 300 слів за хвилину. Для цього аналізу було розраховано час зчитування на основі 240 слів за хвилину.

Скільки часу потрібно на читання угод про використання популярних додатків

Угода про обслуговування для Microsoft стоїть на першому місці. На її читання піде більше години (15 260 слів) – трохи менше, ніж на читання «Макбет» В. Шекспіра. Однак, варто зауважити, що ця угода, здається, охоплює весь набір продуктів компанії. Найкоротша угода про використання виявилась у Instagram – на її читання піде ≈ 9 хв 42 с (2 451 слово).

Ці угоди можуть привести до юридичного тупика, коли мова йде про регулювання використання цих додатків. Зокрема, коли діло доходить до правил, якими керуються розробники, операції з готівкою в Інтернеті тощо. Пересічному користувачу потрібно було б виділити майже 250 годин, щоб правильно прочитати все цифрові контракти, з якими вони погоджуються при використанні онлайн-сервісів.

Незалежно від цього, користувачі можуть відчувати, що витрачають свій час на перегляд умов, які не можуть ані змінити, ані відмовитися. Або, що важливіше, навіть зрозуміти. Маючи справу з текстовими розладами, доктор Рудольф Флеш зауважив, що деякі тексти, зокрема юридична мова, написані так, щоб зробити читання настільки важким, наскільки це можливо для людини. Довгі пропозиції, заповнені загадковими словами, можуть затягувати прості речення і перешкоджати розумінню.

Програми та сервіси, наведені на зображенні, є передовими в зборі даних для багатомільярдної індустрії. Індивідуальна, призначена для користувача, активність й інформація легко збираються і зберігаються, створюючи бази даних користувацьких шаблонів. Цей тип поведінкової інформації дозволяє маркетологам орієнтувати свої продукти на ідеальну для них аудиторію за нижчими цінами, ніж традиційна реклама.

Аналітики підрахували, скільки часу потрібно на читання угод про використання популярних додатків


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий