Переклад колонки засновника Laroche.co Юджина Ішану.
Твердження, нібито «хороший дизайн очевидний», дуже старе. Я впевнений, що воно приймало різні форми в минулому. Йшлося про гарну їжу, музику, архітектуру, одяг, філософію та все інше. Але все рухається вперед, як і тенденції дизайну. І ось декілька типових проблемних місць
1. Користувачі не читають, користувачі сканують
Причина цього в тому, що ми шукаємо тільки те, що нам цікаво. Я вже не пам'ятаю, коли розглядав все, що написано на сайті. Чому? Тому що більшість користувачів намагаються знайти те, що потрібно прямо зараз. Немає часу на дурниці! Але ми до сих пір робимо тонни тексту, ніби людям він потрібен.
Поради:
- використовуйте більше заголовків, вони допоможуть користувачеві вибрати те, що йому потрібно.
- пишіть короткі абзаци, довгі нікому не цікаві. Будь-який абзац можна поділити на два.
- багато ком? Зробіть список і не забудьте розділити рядки вільним простором.
- опишіть суть в заголовках, але не виділяйте занадто багато речей, інакше вони вже не будуть виділятися.
2. Неефективна візуальна ієрархія
Дуже важливо створити правильну ієрархію на сторінці, всі зв'язки між елементами повинні легко читатися.
- Найважливіше має бути найпомітнішим.
- Речі, пов'язані логічно, повинні бути пов'язані візуально.
3. Не ускладнюйте
Ми віримо, що люди хочуть чогось нового, свіжого, незвичайного. Але чомусь рідко згадуємо про те, що людина щодня стикається з десятками різних інтерфейсів і з десятками нових щомісяця. І кожне з них потрібно зрозуміти.
Перш ніж винаходити велосипед, зрозумійте цінність того, що ви намагаєтеся переробити, і добре подумайте чи варто воно того чи ні.
4. Підказки по використанню інтерфейсу повинні померти
Робота дизайнера полягає в тому, щоб зробити речі не тільки красивими, але і очевидними для будь-якого користувача. Якщо не очевидними, то зрозумілими кожному.
Ніхто не хоче читати підказки по використанню інтерфейсу, всі хочуть зайти на сайт і отримати те, навіщо вони прийшли.
5. Всім все одно, як працює ваш продукт
Більшості людей зовсім не цікаво, як працює те, що ви зробили.
Візьмемо, наприклад, AirPods. Всі розуміють, що за ці гроші - це найгірший звук, який можна знайти. Але їх популярність не в якості звуку, а в тому, що покупцям не потрібно замислюватися про те, як ними користуватися, ніхто навіть не помічає нових технологій, яких там достатньо.
Я дивлюся, як моя мама ними користується, і вона ніколи не питала мене, як вони працюють. Вона просто користується ними - без всяких проблем і питань. Таким і повинен бути ваш інтерфейс.
6. Люди не зрозуміють «тонких натяків», проектуйте в лоб
Дизайнери люблять додавати приємні дрібниці, годинами робити те, що ніхто ніколи не помітить. Але нікого це не цікавить, люди приходять за продуктом, а не за упаковкою.
Ми, звичайно, повинні опрацьовувати дрібні моменти і додавати цікаві тонкощі, але тільки тоді, коли це дійсно потрібно.
7. Фокус-групи не допоможуть протестувати юзабіліті
Ось збирається невелика група людей і починає обговорювати проект, ділиться досвідом, відчуттями. Відмінний спосіб виявити то, чого хоче аудиторія, але поганий - щоб перевірити зрозумілість певних дій. Краще візьміть пару друзів і попросіть їх виконати певні дії.
8. Не дозволяйте особистим відчуттями управляти дизайном
Так, ви теж користувач, а рівень того, що розумієте ви, і того, що розуміють клієнти - небо й земля. Ви більше бачили, більше пробували, більше робили і розумієте логіку роботи. Але є чіткі вимоги.
9. Задавайте правильні питання
«Чи подобається людям меню-бургер?» - неправильне питання. «Чи підходить воно при таких пунктах, заголовках, чому? Чи приємно ним користуватися? »- ось правильне питання.
Люди не люблять громадські туалети, але якщо б їх не було, то ситуація стала би набагато гірша.
10. Не витрачайте чужий час
Людина не повинна задавати питання, думати і намагатися розібратися з тим, що ви зробили. Вона не повинна робити ті дії, які їй не потрібні, і не повинна помилятися, користуючись вашим дизайном.
Так що переконаєтеся, що ви зробили дійсно приємним інтерфейс, який відповідає всім перерахованим вище пунктами, до того, як завершувати проект.
0 комментариев
Добавить комментарий