Дизайн мислення: що це та як його використовувати

  • 20 августа, 12:30
  • 5022
  • 0

Ти давно чув/ла про дизайн мислення, але не можеш зрозуміти, як це працює? Сьогодні ми разом з СЕО компанії ArtyGeek Тарасом Царенком спробуємо розібратись, що це таке.

Дизайн мислення: що це та як його використовувати

Що це?

Уяви, що ти плануєш тусу. Ти приблизно уявляєш, де хочеш її влаштувати, кого запросиш, що ви будете їсти та яку музику слухати. Але щоб туса вийшла максимально крутою — ти не будеш все робити один/а. Ти збереш друзів і разом ви почнете підготовку.

Саме так і працює дизайн мислення. Увесь процес побудований так, щоб зрозуміти проблеми тих, для кого ти створюватимеш продукт і обрати найкрутішу ідею, при цьому економлячи час та ресурси.

Як це працює

Метод розбитий на кроки, завдяки яким процес максимально спрощується. І як для бізнесу, так і для туси, все починається з планування.

✔ Емпатія

Опитай людей, щоб зрозуміти, що вони хочуть та як взаємодіють з продуктом. Розпитай про їхні емоції та те, що їм зручно чи незручно. Коли збереш інформацію, запропонуй варіанти. До речі, іноді люди можуть одразу сказати, що конкретно їм потрібно. Запиши всі відповіді та переходь до наступного пункту.

✔ Визначення

На цьому етапі оброби та проаналізуй зібрану інформацію. Повертаючись до нашої туси, уявимо, що люди захотіли вечірку в піратському, мексиканському або середньовічному стилі. Але більшість все ж таки проголосувала за мексиканський. Відчуваєш, наскільки стало простіше думати, коли з’явилась конкретика?

✔ Генерація ідей

Коли звузився фокус, з’являється місце для ідей. Подумай, що тобі потрібно — якщо вечірка в мексиканському стилі, то кактуси, пістолети, вуса, сомбреро. Також має бути відповідна їжа. Подумай, де це можна купити та вибери локацію.

✔ Прототипування

В айтішці — це створення першого макету, який можна протестувати та оцінити. Для нашої вечірки — це порівняння різних кольорів, варіантів розміщення гостей, столиків, фотозони. Можна створити декілька прототипів і обрати найкращий. Дизайн мислення закликає економити ресурси, тому перш, ніж створювати продукт, краще створити прототип — адже тоді виправити та внести зміни буде набагато простіше.

✔ Тестування

Перш, ніж запускати продукт (або тусу), краще провести тестування. Перед вечіркою, наприклад, можна спробувати алкоголь чи їжу, аби зрозуміти, чи вартує таке замовляти. В бізнесі це потрібно, щоб зрозуміти, наскільки продукт відповідає потребам користувачів, де є проблеми та як їх можна пофіксити.

Трохи про циклічність

У методиці дизайну мислення прослідковується логіка ітеративного дизайну: після всіх етапів ти знову повертаєшся до першого, щоб дізнатися про емоції користувачів щодо нового продукту.

До речі, якщо на якомусь з етапів ти зіштовхнешся з проблемою — завжди можна все повторити з початку. Дизайн мислення передбачає таку кількість спроб, яка буде потрібна для досягнення найкращого результату. Адже для того, щоб ідея стала успішною, потрібно постійно експериментувати та вчитися.

Джерело: lviv.com


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все