Дизайн від Google: десять важливих порад

  • 3 ноября, 14:08
  • 4832
  • 0

Переклад статті Kenny Chen, дизайнера в Google.

Google точно не був відомий своїм дизайном десять років тому. З тих пір багато чого змінилося.

Я приєднався до Google в минулому році. Мені було цікаво спостерігати, як розвивався дизайн в такий нетрадиційної компанії. Озираючись на минулий рік, є 10 речей, які я дізнався і які, я сподіваюся, допоможуть вам з вашим дизайном.

Дизайн від Google: десять важливих порад

1. Дизайн для всіх

Зосередьтеся на користувачі, і все інше прийде саме. З самого першого дня нам вселяли повагу до користувача. З дев'ятьма продуктами, які мають більше одного мільярда користувачів, проектування для всіх прийняло абсолютно новий сенс. Найменші конструктивні зміни можуть торкнутися мільйониів людей.

У моїх попередніх компаніях доступність і інтернаціоналізація були не дуже важливі. В Google наші проекти повинні бути інклюзивними. Я став кращим дизайнером, зосередившись на якомога більшій кількості людей.

2. Розвивайте вплив, а не авторитет

До Google, я був главою UX в публічній кампанії середнього розміру. Коли я приєднався до пошукового гіганта, у мене був той же рівень, що і у сотень інших дизайнерів, і ніяких співробітників в підпорядкуванні. Ось в чому справа - вам не потрібно звання або управління командою, щоб бути лідером дизайну.

Google - це багато в чому організація, що заснована на відносинах, де вплив - це все. Створення міцних партнерських відносин з менеджерами по продуктах, дослідниками UX і інженерами має важливе значення.

Як вибудувати свій вплив? Почніть викликати довіру, задаючи питання, слухаючи і проявляючи особистий інтерес. Як тільки ви завоювали довіру команди, надихнете інших на своє бачення, показавши, як воно узгоджується з цілями команди.

3. Отримуйте зворотний зв'язок раніше і частіше

Спільнота дизайнерів Google величезна, і всі хочуть бути корисними. Цілком ймовірно, що хтось вже мав справу з подібною проблемою в минулому.

Як новий дизайнер в команді, скористайтеся своїм становищем, задаючи багато питань. Ви не знаєте те, чого ви не знаєте. 

Не бійтеся показати незакінчену роботу, щоб отримати ранній зворотний зв'язок. На той час, коли ви переходите до демонстрації дизайну, у вас вже був шанс вирішити будь-які проблеми.

4. Залиште своє его за дверима

Его встає на шляху хорошого дизайну. Хоч здорова доза впевненості потрібна, не прагніть бути найрозумнішою людиною в кімнаті. У нас не завжди є відповіді на всі питання, і це нормально.

Хороші ідеї можуть виходити від кого завгодно. Залишаючись неупередженими, ми співпрацювали над кращим рішенням для користувача. 

5. Синдром самозванця реальний

Завжди є цей голос сумніву в глибині твоєї голови... У компанії такого розміру, як Google, це почуття збільшилося. Я переживав, що не буду успішним, незважаючи на розробку багатьох продуктів, які люди люблять.

Я прийшов до розуміння, що кожна людина відчуває деяку форму синдрому самозванця. Незалежно від того, як багато ви знаєте, завжди є щось ще, що можна дізнатися. Я навчився приймати це почуття. Тепер, коли у мене є хоча б найменші сумніви, я оглянусь на свій минулий рік досягнень і буду знати, хто я.

Дизайн від Google: десять важливих порад

6. Інвестуйте в себе

Одна з речей, які я ціную в Google - це безліч доступних можливостей для навчання. Я брав уроки з усього, ораторського мистецтва до запуску дизайну спринтів. Раз на рік Google проводить внутрішню UX-конференцію. Дизайнери з усього світу Google збираються разом, щоб провести надихаючі бесіди та семінари.

Щоб стати кращою версією самого себе, прийміть недоліки. Робіть те, що вас лякає. Ось тоді і відбувається реальне зростання.

7. Зосередьтеся на своїх сильних сторонах

У чому ви процвітаєте серед інших супер талановитих дизайнерів по всій організації? Розвивайте і оптимізуйте свої сильні сторони. Використання ваших сильних сторін призводить до більш високих рівнів залученості. Це також призводить до стійкої пікової продуктивності.

Під час перевірки продуктивності кожен повинен перерахувати одну річ, яку ви робите дійсно добре. Одна з моїх сильних сторін-аналіз даних для пошуку закономірностей та організації ідей.

Я намагаюся отримувати дані щоразу, коли хочу прийняти обгрунтоване дизайнерське рішення. Я навчився концентруватися на своїх сильних сторонах і шукати можливості використовувати їх у своїй кар'єрі.

8. Люди вище технологій

Багато в чому робота в Google схожа на роботу в добре фінансованому стартапі. Кожна команда має різні процеси та інструменти. Хоча обговорення Sketch і Figma - це весело, інструменти весь час змінюються. Технологія завжди змінюється, і щороку з'являються нові тенденції в дизайні.

Єдине, що залишається незмінним - це люди. Нам подобається думати, що ми всі унікальні, але те, як людина думає, відчуває і діє - дуже передбачувано. Люди залежать від звичок і не змінюються так швидко.

Зрозумійте, як працювати з вашими колегами по команді, їх мотиви і цілі. Це набагато важливіше, ніж вивчення нових інструментів.

9. Розберіться в продукті

Протягом усієї своєї кар'єри я дивуюся тому, як багато людей не розуміють бізнес, в якому вони працюють. Все, що стосується продуктів, користувачів, цілей і того, як заробляють гроші.

Знання бізнесу дозволяє легше переконати крос-функціональних партнерів інвестувати в ваші рішення. Google сильно зав'язаний на OKR's (objectives and key results, цілі і ключові результати).

Представляючи проекти, я обов'язково прив'язую їх до цілей компанії, команди або продукту. Це підсилює значимість проектування.

10. Шлях змушує нас цінувати мету

Робота в Google була мрією, яка здійснилася не відразу, що змусило мене цінувати її ще більше. Протягом перших семи років після закінчення коледжу я подавав заявки в Google майже щороку.

Через кілька років мені вдалося пройти первинні співбесіди. Я був доставлений в Googleplex для повного інтерв'ю. Але я не пройшов.

Рекрутер вийшов на зв'язок майже через п'ять років. Після того, як я знову пройшов через цей процес, я, нарешті, отримав пропозицію про роботу.

У кожного свій шлях. Там будуть злети і падіння. Якщо ви докладете зусиль, ви можете досягти всього, але шлях ніколи не закінчується. З'являться нові цілі і мрії.


Теги: дизайн
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все