Історія «Твіттера» почалася в 2006 році в компанії ODEO як заміна SMS-повідомлень для внутрішнього користування.
Спочатку проект назвали twttr, надихнувшись назвою фотохостингу Flickr і п'ятизначними короткими SMS-кодами (Short Codes). Початковий логотип також складався з п'яти скляних букв зелених відтінків з краплями роси на поверхні.
версія 0
Початковий інтерфейс сайту twttr .com
Офіційний реліз
За день до публічного релізу сервісу логотип вирішили переробити. Роботу доручили графічному дизайнеру Лінді Гевін, так влітку 2006 року на світ з'явився логотип з синіх заокруглених букв з білим обведенням.
версія 1
Офіційний логотип 2006 Автор: Linda Gavin
Поява пташки
Вперше ікона пташки з'явилася на сайті завдяки одному зі співробітників twitter, який купив ілюстрацію на розпродажі приблизно за $ 15 на хостингу зображень iStock з ліцензією non-exclusive. Так пташку стали використовувати в якості ілюстрацій на сайті, але ніколи в якості офіційного логотипу.
У будь-якому випадку використовувати цю іконку в якості логотипу для бізнесу було заборонено правилами iStock, проте це послужило початком для створення власної пташки.
Модифікація пташки
Сам логотип залишався незмінним, а ось пташка зазнала кілька стадій змін.
2007
Версія пташки 2007 Автор: Biz Stone
2009
Версія пташки 2009 Автори: Biz Stone, Philip Pascuzzo
A Few Minutes Later ...
У тому ж 2009 році пташку злегка перефарбували і позбавили ніг.
Версія пташки 2009 без ніг Автори: Biz Stone, Philip Pascuzzo
Пташка продовжує використовуватися лише в якості ілюстрацій на сайті.
Поява символу
У 2010 пташку остаточно позбавили від усіх елементів, зробили однотонною і додали до назви в якості офіційного логотипу.
версія 2
Офіційний логотип 2010 Автори: Biz Stone, Philip Pascuzzo
Оновлення логотипу
У 2012 році починаючий логодизайнер Мартін Грассер був найнятий дизайн-студією West для якогось проекту. Його першим завданням на новому робочому місці, стало придумати редизайн логотипу для компанії Twitter.
За час роботи над логотипом Мартін з командою намалювали тисячі птахів. В остаточному підсумку на розсуд Джеку Дорсі були представлені 24 фінальних варіанти.
Джек Дорсі, не довго думаючи, вибрав варіант під номером 5CS
версія 3
Фінальний логотип складається з 15 окружностей.
Офіційний логотип 2012 Автор: Martin Grasser
Використовується до цього дня.
0 комментариев
Добавить комментарий