DOU та Employer Branding Community провели дослідження брендів ІТ-роботодавців на українському ринку. В опитуванні айтівці поділилися, в якій компанії хотіли б працювати найбільше та на що звертають увагу під час отримання офера.
В опитуванні, проведеному у серпні-вересні 2023 року, взяли участь 4 739 айтівців і 532 людини, які шукають першу роботу в ІТ. Кожен розглядав 15 з 69 ІТ-компаній, відібраних випадковим чином. За кожною з них зібрали думки 1-1,2 тис. фахівців.
Grammarly – в лідерах
Як показало дослідження, 69% айтівців хотіли б працювати в Grammarly. Ще приблизно половина ІТ-спеціалістів вважають гарним місцем роботи SoftServe, MacPaw, GlobalLogic, Ajax Systems, Intellias, EPAM, N-iX і Ciklum.
Фахівці рівня Senior обирали Grammarly та MacPaw, а Middle та Junior – Grammarly, SoftServe і GlobalLogic. Джуни та інтерни також прихильні до Ajax Systems. Можливо, через те, що компанія активно наймала початківців.
На що звертають увагу айтівці в оферах
Розглядаючи офер, 81% айтівців очікують на гарну зарплату. А от для джунів та інтернів перспективи кар’єрного зростання в компанії (назвали 77% з них) майже так само важливі, як і зарплата (73%).
Також більшість ІТ-фахівців звертають увагу на поведінку компанії та її співробітників. Для 70% важлива атмосфера в команді та люди, з якими доведеться працювати. 61% зважають на відгуки про компанію від знайомих чи інших айтівців. Для 57% важлива громадянська позиція компанії і її керівництва (волонтерство, підтримка ЗСУ).
До найважливіших критеріїв вибору оферу входить гнучкість формату роботи, можливість самостійно вирішувати працювати з дому чи офісу (важливо для 68% айтівців).
Якщо говорити про тих, хто лише шукає першу роботу в ІТ, то лише 52% з опитаних вважають зарплату важливою. Вони більше звертають увагу на кар’єрні перспективи (80%), менторство й можливість вчитися нового, працюючи в компанії (76%).
0 комментариев
Добавить комментарий