Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

  • 12 октября, 12:46
  • 6622
  • 0

Grammarly – це один із найбільш відомих українських стартапів. Головний офіс компанії зараз розміщений у Кремнієвій долині. Та заснували сервіс троє українців – Олексій Шевченко, Максим Литвин та Дмитро Лідер. 

Нині компанія має три офіси: головний офіс у Сан-Франциско, а також у Нью-Йорку та Києві. В українській столиці над сервісом працюють близько 200 людей.

Нещодавно стало відомо, що загальна сума інвестицій, вкладених у Grammarly, становить близько 200 мільйонів доларів (5 мільярдів гривень). Це фінансування дало змогу підняти загальну вартість компанії до понад мільярда доларів. Тож відтепер український стартап офіційно можна називати "єдинорогом".

Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

Офіс Grammarly

Зараз послугами  Grammarly користуються мільйони постійних користувачів по всьому світу. Мова лише про англомовних користувачів, розширювати кількість мов для перевірки розробники поки не планують. 

Grammarly: історія створення

Стартап заснували у Києві у 2009 році. Спочатку він мав назву MyDropbox. Його ідея полягала у тому, щоб запобігати плагіату в академічних працях. Тож через деякий час компанія Blackboard, що надає освітні послуги, придбала цей стартап.

І хоч хлопці над проєктом вже не займались, але деякі питання залишилась. Наприклад, розробники хотіли зрозуміти, чому студенти займаються плагіатом. Відповідь була, начебто, очевидна – люди не хотіли докладати багато зусиль для написання ексклюзиву. Тож розробники вирішили трохи допомогти із написанням робіт, тобто створити такий сервіс, який би виправляв помилки під час написання.

Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

Так виглядає офіс Grammarly у Києві

До речі, новий стартап теж не одразу отримав добре знайому нині назву. Спочатку сервіс назвали Sentenceworks і орієнтували на освітній ринок. Далі назву змінили на EssayRater. Таким чином розробники хотіли навіть назвою залучити молоду аудиторію, зокрема студентів. Тільки в травні 2010 року назву знову змінили на Grammarly.

Як працює Grammarly?

Це сервіс для перевірки написаних текстів. Він допомагає виправити граматичні та стилістичні помилки. Доступна безкоштовна версія, а також Premium, що розширює доступ до додаткових функцій.

Платна версія дає змогу користувачеві перевіряти текст безпосередньо в Microsoft Word. Крім того, він отримує доступ до 250+ правилам перевірки тексту і можливості аналізу 30 різних стилів написання (академічний, технічний, офіційно-діловий, розмовний тощо). Підписка на місяць коштує 30 доларів (750 гривень за нинішнім курсом).

Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

Безкоштовна версія Grammarly

Плагіни можна встановити як для Word, так і для браузера (Chrome, Safari або Firefox). Другий варіант більш зручний, адже система перевірятиме не лише текст у Word, але й повідомлення у соцмережах, офіційних листах тощо.

Боротьба з конкурентами

Звичайно послуги сервісу не є унікальними на ринку. Крім того, у 2017 році компанія Microsoft оновила функціонал правопису у Word, додавши реагування на основі штучного інтелекту. А на початку 2019 року Google представив власну програму перевірки граматики для Google Docs.

Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

Команда Grammarly

Але й Grammarly не стоїть на місці. Нещодавно сервіс отримав нову цікаву функцію – визначення тону листа. Тобто система може попередити автора, яке враження його лист може справити на адресата. Виглядає багатообіцяюче та дійсно революційно.

Grammarly: історія успіху українського стартапу у Кремнієвій долині

Генеральний директор Grammarly Бред Хувер

"Те, чого ми досягли на сьогодні, – це тільки початок. Ми пройшли всього лише соту частину на шляху до 2 мільярдів англомовних людей в світі. На нас чекає ще дуже довгий шлях", – каже генеральний директор Grammarly Бред Хувер.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все