Конкурс 14 креативних підприємців. Хто отримав €3 тис. на розвиток бізнесу

  • 17 марта, 13:09
  • 4165
  • 0

MC.today спільно з British Council та програмою ЄС House of Europe провела конкурс пітчів серед креативних підприємців-початківців. Усі учасники конкурсу – випускники Creative Enterprise Ukraine, міжнародної навчальної програми для підприємців із креативних індустрій.

Для визначення переможця відбулося три голосування: найкращу ідею обирали читачі MC.today, редакція та журі.

Найбільше голосів за результатами трьох голосувань набрала дитяча школа мистецтв Voloshka music house. Школа отримує €3 тис, які спрямує на розвиток свого проєкту: придбає  музичну апаратуру, цифрове піаніно, акустичну ударну установку та меблі для занять.

Проєкти оцінювали за наступними критеріями: наскільки якісно учасник розповів про себе, креативне втілення продукту, у якого проєкту найвищий потенціал та якому з проєктів приз надасть можливість розвитку.

До журі увійшли керівний партнер Chernovetskyi Investment Group Володимир Кривко, засновник інвестиційного фонду Fison Дмитро Томчук, а також представники House of Europe та British Council.

Підсумкова оцінка формувалася таким чином: оцінка журі – 40%, оцінка відвідувачів сайту – 30%, оцінка редакції – 30%. Максимальна кількість балів, яку міг отримати один учасник,– 14.

1. Дитяча школа мистецтв Voloshka music house

Результат: 13,6

Дитяча школа мистецтв Voloshka music house

€3 тис. витратять на музичну апаратуру, цифрове піаніно, акустичну ударну установку та меблі для занять

Voloshka music house – харківська школа мистецтв для дітей від трьох років. Тут проводять програми з арт-терапії, музики і танцю, а для дітей шкільного віку – вокал, хореографію, інструментальне, художнє та театральне мистецтво.

Школа відкрилася 2 лютого 2020 року. Її заснувала Наталія Волошко. У команді дев’ять викладачів та один концертмейстер, а в першому наборі – 21 учень – учасники дитячого духового оркестру «ПаНіКур».

Voloshka music house співпрацює з італійською Школою мистецтв імені Ернесто Кавалліні, тому українські учні влітку поїдуть до Італії для участі в майстер-класах.

У березні Voloshka music house планує відкрити філію в іншому районі Харкова, а до 1 червня – збільшити кількість учнів до 200. Плани на наступний рік – створити дитячу музичну виставу та організувати гастрольний тур Італією, а кількість учнів збільшити до 500.

2.Сервіс-продакшен PRAKTIKA

Результат: 12,2

Сервіс-продакшен PRAKTIKA

PRAKTIKA – це студія сервіс-продакшену повного циклу. Вони організовують зйомки відео для іноземців на території України: від підбору знімальної команди до проведення кастингу та пошуку локацій.

Бренд у вересні 2019 року заснували продюсерка Ольга Шурова та режисер Андрій Бояр. Раніше вони знімали кліпи та рекламу для українських клієнтів. Студія називалася Moustache Cinema. У 2019 році продакшен змінив назву та переформатувався під іноземних клієнтів.

Студія вже реалізувала три проєкти із замовниками з Ізраїлю та великий проєкт із клієнтами з Німеччини – організували зйомку відеокліпу для німецького музиканта Tarek K.I.Z. За перший тиждень після релізу кліп набрав понад 560 тис. переглядів.

У планах на найближчі два роки – вийти на європейський ринок та реалізовувати мінімум один проєкт на місяць в Україні для іноземних клієнтів. Для цього засновники PRAKTIKA планують з’їздити на Берлінале-2020, де візьмуть участь у виставці European Film Market.

3. Магнітна арт-гра Naumenko Stories

Результат: 10,8

Магнітна арт-гра Naumenko Stories

Naumenko stories – це магнітна арт-гра, яку винайшла та запатентувала українська художниця Олена Науменко. Із магнітних шматочків, які нагадують мазки фарби, на спеціальному мольберті можна зібрати витвір мистецтва.

Бренд у серпні 2019 року створили двоє людей – Олена Науменко та Ніна Івановська. До цього протягом року він працював у тестовому форматі під іншою назвою – Uartist. Своїм проєктом Олена хоче долучити дітей та дорослих до процесу творчості.

У гри є декілька варіацій: маленькі набори по 100 шматочків та великі – по 250. Деталі можна докуповувати, а з кожного набору можна створити необмежену кількість картин. Наразі гру можна придбати у понад десяти офлайн-магазинах Києва та кількох інтернет-магазинах. Вона була представлена у «Мистецькому арсеналі», а бренд співпрацює з кількома приватними дитячим школами, коворкінгом Zelenka та школою анімації Pause to play.

У найближчих планах Олени Науменко – розробити освітні програми про історію мистецтва на базі магнітного живопису, закупити обладнання для власного виробництва деталей для магнітного конструктора та вийти на міжнародний ринок.

4. Бренд одягу SOYKA

Результат: 10,7

Бренд одягу SOYKA

SOYKA – бренд одягу з натуральних тканин. Проєкт у 2017 році створила львівська майстриня Соломія Даниляк.

Суть проєкту – у створенні унікальних суконь і сорочок з натуральних тканин: кропив‘яних, конопляних, лляних, евкаліптової целюлози та органічної бавовни в поєднанні з тканинами з одягу із секонд-хенду.

За 2,5 роки у майстерні бренда пошили близько 150 речей, у нього замовили одяг близько 60 клієнтів. Двічі на рік SOYKA бере участь у ярмарках у Львові – «Гармидер» та OneDayShop. Також минулої осені бренд став фіналістом конкурсу New Fashion Generation і брав участь у показі Lviv Fashion Week.

Вироби SOYKA можна купити онлайн та в кількох львівських магазинах. Нині у створенні одягу Соломії Даниляк допомагають дві помічниці, які працюють кілька годин на тиждень. За словами засновниці бренда, її бізнес поки не є прибутковим і отриманих коштів вистачає тільки на оренду майстерні. У планах – вийти в точку беззбитковості, щоб мати змогу найняти співробітників та отримувати прибуток.

5. USU (Ukrainian Sound University)

Результат: 9,6

USU – освітня музична платформа, що об’єднує школу електронної музики, лекторій та онлайн-освіту.

Проєкт ще на стадії створення та має відкритися в березні. У нього п’ятеро засновників: Дмитро Мелехов – арт-директор, музикант і власник діджейської школи Sonar, Меліса Мамата і Ката Халанська – співзасновниці цієї ж діджейської школи, одеський ресторатор Олександр Власполов та психолог Роман Півненко.

Першим етапом стане створення школи електронної музики в Одесі, де можна буде навчатися діджеїнгу та написанню композицій, відвідувати лекторій та знайомитися із представниками музичної індустрії.

У планах – впровадити дитячий курс і стати повноцінною альтернативою класичній музичній школі, де діти зможуть відкрити для себе світ сучасних технологій за допомогою новітніх інструментів та програм.

6. Онлайн-крамниця «На дереві» (бренд On a tree)

Результат: 8,3

«На дереві» – майстерня, бренд та онлайн-магазин виробів ручної роботи та авторських ілюстрацій.

Бренд існує вже чотири роки, а інтернет-магазин – близько року, його заснувала львівська майстриня та художниця Софія Філіпчук. Вона створює дерев’яні прикраси ручної роботи, сумки з авторськими ілюстраціями, а також одяг (футболки та світшоти). Найманих працівників не має – все робить сама. Згодом Софія планує розширити асортимент і почати створювати дитячі ігри та іграшки.

Окрім онлайн-крамниці, вироби бренда On a tree продаються в офлайн-магазинах по всій Україні. Найближчими роками Софія мріє орендувати більше приміщення для майстерні, найняти команду та вийти на ширший ринок, зокрема зарубіжний.

7. Музичний лейбл WATRA

Результат: 7,3

Музичний лейбл WATRA

WATRA – це музичний лейбл, мета якого – просування українських артистів у Європі. У 2019 році його заснували музикант гуртів 5 Vymir і Postman Костянтин Почтар та режисер і кліпмейкер Андрій Бояр.

Це лейбл повного циклу: від запису музики та зйомок кліпу до просування, організації концертів та турів за кордон. WATRA вже співпрацює із трьома артистами: співаком Владом Гнатенком, гуртом Sheetel & the Good Stuff та гуртом Postman.

Серед досягнень – випуск альбому Postman та організація тура гурту Польщею та Німеччиною (13 концертів). На лейблі WATRA вийшов перший сингл Влада Гнатенка, а для гурту Sheetel & the Good Stuff вони зняли відео живого виступу та організували концерт у Києві.

Лейбл уже налагодив зв’язки на ринках Польщі й Німеччини та веде переговори в Італії.

8. Бренд дизайнерського одягу для персоналу UNIFORM by VICTORITY

Результат: 5,8

Бренд дизайнерського одягу для персоналу UNIFORM by VICTORITY

UNIFORM by VICTORITY – це бренд дизайнерського корпоративного одягу на замовлення.

Бренд у вересні 2019 року заснувала дизайнерка Вікторія Шевченко. Вона працювала PR- і SMM-менеджеркою та як хобі створювала футболки. У березні Вікторії запропонували розробити дизайн уніформи для мережі магазинів корейської косметики. Це стало поштовхом для створення бренда.

Більшість клієнтів UNIFORM by VICTORITY – дніпровські компанії. Наприклад, магазин квітів та подарунків Missis Norris та бар Cicada. Одяг бренда можна знайти в шоурумах українських дизайнерів.

Місія UNIFORM by VICTORITY – створювати такий одяг для співробітників компаній, в якому їм буде комфортно ходити не тільки на роботі, а й діставатися офісу. Виготовляють футболки, світшоти, майки, сорочки, штани, жилети та фартухи.

У планах бренда – залучити як клієнтів великі бізнес-корпорації та масштабувати бізнес на всю країну.

9. MiniGarden

Результат: 5,7

MiniGarden – це японські настільні мінісади та живі композиції з незвичайних рослин.

Бренд у 2017 році заснувала дизайнерка та ботанікиня з Дніпра Тетяна Борисова. Створення композицій із рослин було її хобі, яке згодом переросло в бізнес. Зокрема, Тетяна займається атмосферними тілландсіями – рослинами, яким не потрібен ґрунт, адже вони ростуть у повітрі. Також створює декор зі стабілізованим мохом.

У бренда вже є постійні клієнти з усієї України, а Тетяна бере участь у виставках українських дизайнерів «Будь в ua». Найближчим часом вона планує створити сайт зі своїми виробами, орендувати майстерню та розширити асортимент рослин, з якими працює.

10. Бренд прикрас Kohana Jewelry

Результат: 5,4

Бренд прикрас Kohana Jewelry

Kohana Jewelry – бренд авторських прикрас зі срібла.

Бренд у січні 2019 року створила харків’янка Наталія Панова. Ідея прийшла до неї у другому декреті, коли Наталія зрозуміла, як важливо, маючи дітей, знаходити час на піклування про себе.

Прикраси Kohana Jewelry Наталія створює колекціями. До кожного набору входить близько десяти елементів – це каблучки, сережки та кольє. Родзинка кожної колекції – прикраса-трансформер, яку можна змінювати і прибирати або додавати певні елементи. Отже, протягом дня можна підлаштовувати прикрасу залежно від того, куди її власниця планує піти.

За рік бренд був представлений на 21 маркеті в Дніпрі, Одесі, Києві та Харкові, брав участь у конкурсах краси. Прикраси Kohana Jewelry носить Маша Єфросиніна, у бренда вже понад 1 тис. покупців та понад 10 тис. підписників у Instagram.

У планах бренда – розробка нових колекцій, створення інтернет-магазину та відкриття свого шоуруму.

11. «Flying Cakes – школа дизайну»

Результат: 4,9

«Flying Cakes – школа дизайну»

«Flying Cakes – школа дизайну» – це україномовні онлайн-курси дизайну. Проєкт був створений навесні 2017 року львів’янином Тарасом Тортиною. Через школу вже пройшли близько 300 учнів. Навчання відбувалось офлайн, але тепер засновники вирішили переформатувати її в онлайн-формат.

Нині у Flying Cakes розробляють перші три відео онлайн-курсів: «Графічний дизайн», «UX дизайн» та «Інструменти дизайнера». До переходу на новий формат навчання у школи було сім викладачів, в онлайн-школі передбачається, що їх буде 12.

Студенти Flying Cakes будуть проходити відеокурс та спілкуватися з викладачами по Skype. Цільова аудиторія школи – випускники творчих вишів, які хочуть актуалізувати свої знання, змінити професію або підвищити кваліфікацію.

У планах школи – збільшити кількість курсів, підібрати правильну маркетингову стратегію та запровадити курси із сусідніх дисциплін.

12. Освітній простір «Ком’юніті»

Результат: 4,7

«Ком’юніті» – простір неформальної освіти для спілкування, розвитку, консультування та залучення підприємців із креативних індустрій у Мелітополі.

Центр був створений пів року тому підприємицею Лідією Оборіною. Окрім освітнього центру, вона має кілька магазинів та власну дизайн-студію інтер’єрів.

За пів року в «Ком’юніті» провели десять інтенсивів, два майстер-класи, чотири зустрічі з бізнес-тренерами та п’ять лекцій із бізнес-розвитку. Освітній простір монетизується завдяки платному входу на події.

У планах – розширити приміщення до 1200 кв. м, створити на базі простору коворкінг із бібліотекою бізнес-літератури та кав’ярнею, проводити покази кінофільмів про бізнес і створити «Лабораторію монтажу», де навчатимуть знімати та монтувати відео для YouTube.

13. Бренд виробів із лози Solomka Store

Результат: 4,1

Бренд виробів із лози Solomka Store

Solomka Store – це етнічні аксесуари з Африки, Індонезії, Філіппін, Колумбії та України.

Бренд у лютому 2018 року створили дві одеситки Ольга Можаєва та Олена Бєлова. Вони знаходять по всьому світу та продають в Україні вироби із природних матеріалів – наприклад, українські кошики з лози, африканські кошики зі слонової трави та клатчі з фінікової пальми.

Вироби продають у соцмережах, на фестивалях і ярмарках. За час існування у бренда було понад 500 покупців, із них 200 – придбали два і більше товарів.

Засновниці Solomka Store мають на меті популяризувати лозоплетіння, зробити лозу популярнішою за шкіру та пластик і розвінчати міф, що вироби ручної роботи з натуральних матеріалів – недовговічні.

14. Бренд одягу Liia clothing

Результат: 2

Liia clothing – український бренд одягу для жінок, чиї фігури відрізняються від модельних стандартів. Його засновниця – одеситка Лія Шейніна – має й інший бізнес, маркетингове агентство Kosmiqs. Вона пройшла курси дизайнерів одягу та давно мріяла створити свій бренд.

«Якщо у вас широкі стегна, знайти собі плаття або штани складніше, ніж стрункій дівчині зі стандартними пропорціями тіла. А одяг, який підходить, зазвичай далекий від бажаного. Я одна з таких дівчат і часто стикаюся з цією проблемою, тому хочу її виправити», – говорить Лія.

Бренд Liia clothing ще перебуває у процесі створення. Його засновниця планує почати з пошиття суконь з бавовни та льону, пізніше додати спідниці та футболки, а через рік-два – штани та комбінезони.

Її мета – щоб за півтора роки вироби Liia clothing продавалися в мультибрендових магазинах п’ятьох-шістьох великих міст України. Через два-три роки Лія планує відкрити в Одесі шоурум. Пізніше – вийти на іноземні ринки.

Джерело: mc.today


Теги: стартап
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все