Конкурс краси серед найвродливіших жінок з відеоігор, в журі – ШІ!

  • 15 марта, 14:17
  • 3994
  • 0

Я вам покажу як треба використовувати ШІ!

Можна із впевненістю сказати, що існує немало ігрових франшиз про які ми знаємо з єдиної причини – хайп викликаний яскравими жіночими персонажами. І не дивно, оскільки завжди були фанати ідеалізованої зовнішності, дивних ракурсів камери, та і просто любителі пограти за героя протилежної статі. Інколи вони супроводжують вас світом гри, тягнуть вас за руку у вир пригод, кидають вульгарні компліменти у вашу адресу, а інколи натякають вам що пора зробити крок у ваших віртуальних відносинах. У кожної такої героїні може бути своя добре пророблена історія, важкий характер чи навпаки просто фансервіс заради фансервісу. Але у кожного геймера є та героїня, що залишить приємні спогади про гру.

Сьогодні я пропоную зробити дещо провокаційне, а саме – влаштувати конкурс краси героїнь з комп’ютерних ігор. Як ви могли зрозуміти з назви статті, конкурс буде незвичайним, тобто бали буду ставити не я, а штучний інтелект. В цьому випадку використаємо attractivenesstest.com – онлайн-інструмент на базі ШІ що використовує модель натреновану на 100000 оцінках зовнішності (від 0 до 10) реальних людей. Використовуються розрахунки віку (я пробував з декількома фотками різних людей, вік дійсно визначає вкрай точно), та симетрії обличчя. Тобто так, тепер війну за те, чия вайфу вродливіша, можна закінчити з допомогою ШІ.

Звичайно, є недоліки цього методу оцінки. Так, коли я завантажував декілька скріншотів що відповідали вимогам attractivenesstest, інколи оцінка “гуляла”, майже на один бал. Однак загалом, на мій подив, в більшості випадків відхилення не були сильними. В основному, якщо у мене були питання до якості зображення, я завантажував декілька з однією і тією ж героїнею і лишав найбільший бал який міг отримати. Використовувалися внутрішньоігрові скріншоти, або з інтернету, або з геймплеїв на ютубі, або мої власні в іграх які я маю сам. Якщо оцінки виходили однаковими (у 4 випадках) я включав їх у список у порядку власної преференції. Було кілька персонажів у яких, неочікувано для мене, бали були вкрай низькі (4-5, що нижче середнього на attractivenesstest),  для всіх скріншотів. Таких я до учасниць конкурсу не включав.

Отож, починаємо!

Елой (серія Horizon) – 24 місце

Попри незаслужені, на мою думку, претензії від гравців до обличчя героїні, наш бездушний та невблаганний ШІ дає Елой 24-те місце в пантеоні красунь віртуальних світів. Втім, Елой була створена щоб боротися з ШІ, так що начувайтеся, судді!


Фреджайл (Death Stranding) – 23 місце

Якби так не сталося, що я кидав скріни з Death Stranding майже в кінці підготування статті, я б від такої оцінки перестав би вірити в ці бали. Однак маємо що маємо, 7,34/10 – що теж вище середнього. Попри мою невдоволеність, сьогодні править бал ШІ. А я ж просто, як завжди, знімаю капелюха перед Кодзімою за його хороший смак.

Шедоухарт (Baldurs Gate 3) – 22 місце

Високо оцінена гра 2023 року, Baldurs Gate 3, справді дозволила гравцям відчути свободу, в тому числі і у виборі романтичних партнерів. Дівчина любить орхідеї та звірів, однак панічно боїться вовків (а хто не боїться вовків?).

Ніколь Бреннан (Dead Space) – 21 місце

Якщо вас здивувало, що жінка Айзека Кларка потрапила в список, то моя відповідь наступна: з кожним може статися. Насправді героїня міцно засіла в моїй пам’яті саме з часів проходження Dead Space 2. Кожного разу її очі світилися при зустрічі з нами. Буквально світилися. Просто запальничка.

Фрей Холланд (Forspoken) – 20 місце

Попри симпатичність головної героїні, гра отримала посередні відгуки і відкрилася в повній мірі лише невеликій кількості гравців. Листаючи сторінку гри на Reddit, можна зустріти відгуки гравців, що гра може багато чого показати якщо дати їй шанс. Хоча жанр “ісекаю” в масс-медіа наразі на піку популярності, починати франшизу в такому форматі було ризиковано, що зрештою і створило проблеми для Luminous Productions, студії розробника.

Харлі Квін (Suicide Squad: Kill the Justice League) – 19 місце

Зустріч з нею – завжди погані новини. В мультиках, фільмах та іграх вона без зайвих роздумів доставляє бідолахам свіжі порції болю з допомогою акробатичних прийомів та примітивної зброї ближнього бою. В останній грі про загін смертників від Rocksteady Studios Харлі може порадувати трохи оновленим виглядом і сигнатурним чорним гумором, при цьому будучи зіркою кожної чудово знятої кат-сцени.

2b (Nier: Automata) – 18 місце

Ох, 2b… Всі її знають, однак може 1% від її фанатів насправді грали в Nier: Automata. Все ж не всі можуть грати однією рукою. Я не грав, наприклад, проте аніме було дуже класне та неординарне. Ще я знаю що творець гри – це цікавий хлопець Йоко Таро. Одного разу він попросив художників у твіттері час від часу посилати йому zip-архів із свіжими фан-артами 2b… оскільки йому незручно завантажувати їх фан-арти по одному зображенню за раз. 18 місце – трохи занизько в рейтингу як на мене, але 2b – андроїд, тому вони там якось самі між собою вирішать чи справедливо це чи ні. Як робот з роботом.

Елізабет (Bioshock Infinite) – 17 місце

Bioshock Infinite – це яскравий приклад гри яку запам’ятовуєш надовго завдяки її атмосфері. Я проходив її протягом кількох спокійних літніх вечорів, і це був ідеальний продукт свого часу. Елізабет відчувалася героїнею фільму, а не гри, і попри стилізований графічний стиль могла викликати певну симпатію до себе у гравця. Я не впевнений що перепроходив би старі Біошоки зараз, це все ж таки дуже характерний продукт епохи PS3 та Xbox360. Однак важко не відзначити те, на якому високому рівні було подання історії нашої компаньйонки. ШІ, на мою думку, хоч і накинув їй трохи більше ніж треба, але я не проти.

Лара Крофт (Серія Lara Croft) – 16 місце

На будь-якому постеру фільму або гри про Лару Крофт, дівчина завжди має крутий вигляд. Професійна акробатка та стрілець, і їй от зовсім не сидиться вдома. Якщо вам довелося б бути її Валентином, то швидше за все ви б не обійшлися просто квітами, довелося б лізти в якусь гробницю за чимось більш рідкісним.

Шепард (Mass Effect) – 15 місце

Тут у нас Галактична Ліга. Я особисто грав за Шепарда-чоловіка у всіх частинах, проте впевнений що жіноча версія не менш харизматична (і романтична). До речі, кому цікаво, Шепарда-чоловіка ШІ оцінив на нещасних 6,94/10. Але ми всі знаємо, коли той красень на танцювальному полі, йому немає рівних.

You can fight like a Krogan, run like a leopard
But you’ll never be better than Commander Shepard!

Байонета (Bayonetta) – 14 місце

Знаковий представник жанру слешерів, хоча і мало обговорюваний на наших теренах. Байонета – для тих кому до вподоби відточувати техніку фарширування ворогів свинцем нон-стоп, при цьому виконуючи хореографічні неподобства прямо посеред бою в чому мати народила. Такі ігри – не мій жанр, але принаймні я можу зрозуміти за що головна героїня отримала таку високу оцінку.

Кортана (серія Halo) – 13 місце

Зізнаюся чесно – я ніколи не грав у Halo і не маю ніякого уявлення про сюжет. Ба навіть більше, асистент Cortana у Windows роками був просто іконкою яка нічого не робила, аж допоки не зникла зовсім. Але знаєте що? Разом з тим вона і не ломала нічого, і не вискакувала як цей ваш OneDrive коли треба і коли не треба. Тому, яку б там роль Cortana не грала в іграх Halo, я бажаю їй кращого майбутнього ніж спіткало Cortana у Windows.

Фейт Коннорс (Mirrors Edge: Catalist) – 12 місце

Фанатка паркуру із титановими кістками, Фейт також застрягла в 2007 зі своєю зачіскою. Втім, ШІ щедро відсипав балів, схоже він по дівчатах-готках. Не маю. Нічого. Проти.

Цирі (Witcher 3) – 11 місце

Зізнаюся в страшному – у Witcher 3 (а також у перший та другий) я не грав, оскільки кожного разу коли хочу пройти всі частини з першої, дивлюся на механіку бою у першій частині і видаляю все. Не знаю нічого про Цирі, але мабуть як і всі інші героїні середньовічного фентезі, вона теж любить звірів.

Ешлі Грехем (Resident Evil 4 remake) – 10 місце

Відкриває десятку лідерок Ешлі з Оселі Зла 4 – балістична донька президента США і вірна супутниця гранд майстра ванлайнерів – Леона Кеннеді. Якщо вас цікавила модель у якої запозичили зовнішній вигляд, то її неважко загуглити. У неї є також Ютуб-канал, в якому вона викладає свої дівчачі відеоблоги і розмовляє японською, тому нічого не зрозуміло. Але каваіі.

Хлой (Detroit: Become Human) – 9 місце

Андроїд моделі RT600, перший серійний екземпляр від CyberLife. Цікаве геймдизайнерське рішення – симпатична дівчина зустрічатиме вас в меню щоразу після запуску гри (допоки ви їй не дозволите піти). Гадаю що оцінка заслужена.

Кітана (Mortal Combat 1) – 8 місце

Кітана – донька Шао Кана та Сіндел – виглядає добре як для свого солідного віку в 10000 років. Класичний жіночий персонаж в серії ігор Mortal Combat, однак не чекайте нічого доброго від її віял. Дівчина хоч і полюбляє синій колір, однак її другий улюблений колір – червоний.

Трейсер (Overwatch 2) – 7 місце

На щастя у Трейсер є кілька скінів де вона має відкрите обличчя без окулярів. Хоча у мене були опасіння стосовно неї, оскільки тут аж занадто гіперболізовані риси обличчя, але ШІ цілком спокійно віднісся до цього. Однак фанати Overwatch і без ШІ знають хто в цій грі best girl.

Чунь-Лі (Street Fighter 6) – 6 місце

Може не така швидка як Трейсер, однак ноги Чунь-Лі (котрі, за її словами, є предметом її гордості), не менш вражаючі. Я, особисто, надаю перевагу Tekken як файтингу, однак дуже поважаю і франшизу Street Fighter. І не лише я, навіть Джекі Чан свого часу закосплеїв Чунь-Лі!

Кваєт (Metal Gear Solid V: The Phantom Pain) – 5 місце

Носійка серйозних калібрів, безнадійно втріскана у Снейка. Насправді, ця героїня майже на межі чистого фансервісу, але коли ми бачимо сублімацію генія пана Кодзіми, нам не варто все проектувати через призму нашого ницого сприйняття.

Клер Редфілд (Resident Evil 2 Remake) – 4 місце

Тут дав би “пять” нашому судді в журі, якби міг. Капком задає стандарти у розробці ремейків і особливо у різноманітності протагоністів в серії ігор Resident Evil. При цьому, наприклад Клер дійсно виглядає як жінка з досить реалістичними рисами обличчя, за яку приємно грати і яка органічно виглядає у катсценах. Чого не скажеш про наступну героїню…

Єва (Stellar Blade) – 3 місце

Далі чисто моя суб’єктивна думка. Я розумію, чому ШІ поставив настільки високий бал. Формула ідеального обличчя – чиста математика. Можна розрахувати ідеальну відстань між очима, форму губ, положення носа і т.д. Чи може бути занадто ідеально? Мабуть ні, але я не так часто бачу в житті “ідеальні обличчя”. Ми можемо спостерігати за грою красивих акторів у фільмах, чекати на трансляцію новин з улюбленою репортеркою, але досягнувши певної межі “ідеальності”, відбувається якесь відторгнення на підсвідомому рівні. Єва – головна героїня майбутнього ексклюзиву Playstation 5, пригодницького бойовика Stellar Blade – саме такий випадок для мене. Має існувати певний баланс між “боротьбою з ідеалізацією” що веде до відверто не дуже приємних персонажів, та між бажанням створити супер ідеальне обличчя аби догодити просто всім, або принаймні більшості.

Тіфа Локхарт (Final Fantasy 7 Remake) – 2 місце

Маючи певні спільні проблеми з попередницею, Тіфа все ж відчувається як самобутній персонаж культової японської рольової гри. Я сам ще не грав у серію ігор Final Fantasy (ви бачили ціну у Steam? Там навіть під час розпродажу вона дорожча за Cyberpunk 2077!), але однозначно пограю рано чи пізно. У Тіфи достатньо поціновувачів, навіть у італійському сенаті є статусні фанати. Що стосується моєї думки, то мабуть погоджуся з оцінкою ШІ.

Айріс Гейнсборо (Final Fantasy 7 Remake) – 1 місце

Ось ми і дійшли до вершини. Абсолютна красуня, яку журі (ШІ) оцінило на максимальний бал – Айріс Гейнсборо. Знаючи про неї ще менше ніж про Тіфу, я все ж знайшов дещо цікаве. Виявляється Роберт Паттісон – великий фанат саме Final Fantasy 7. Судячи з того що він каже ось у цьому інтерв’ю, стає зрозуміло чому дівчата з фіналки дістали таку клопітливу увагу від розробників та зайняли місце в топі. Якщо деякі спойлери до гри вас не лякають, можете ознайомитися.

Я сам був в шоці, але цифри не брешуть.

На цьому конкурс краси завершується. Як я і казав, не всі учасниці котрих я відібрав потрапили у список, але повірте, так краще. У висновку, можна сказати що покращення графіки, підвищення продуктивності графічних процесорів – це позитивне явище для майбутніх інтерактивних розваг. Реалізм персонажів додає до їх симпатичності і компенсує певні недоліки самої гри, так вже працює наш мозок. Можливо, наступний проект Хідео Кодзіми, загадкова Гра/Кіно, покаже новий стандарт імерсії, а красуні в відеоіграх взагалі стануть виглядати як справжні?


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все