А також стартап для поліпшення комунікації між замовником і розробником, додаток для пошуку роботи з фіксованою зарплатою і конструктор сайтів з мобільного.
Spyder: хмара для креативів конкурентів з Facebook Ads Library
Основне заняття маркетологів зараз - моніторинг реклами конкурентів в Facebook наступним чином: маркетологи заходять в Facebook Ad Library (сховище реклами), в пошуковому рядку вбивають ім'я конкурента, потім серед всієї видачі шукають найпопулярніші оголошення. Щоб поділитися відео з колегами або зберегти - потрібно вивантажувати відео на комп'ютер, потім десь зберігати. Це займає багато часу, сил і нервів працівників.
Spyder допомагає зберегти відео в один клік, ділитися збереженим з колегами практично миттєво і структурувати в колекції. Економить час маркетологів, а значить, економить гроші в бізнесі.
Flutter: дейтинг, який працює тільки по неділях
Команда підійшла до вирішення проблеми радикально: додаток працює тільки з ранку до опівночі неділі, на побачення теж можна піти тільки в цей час, потім всі матчі і повідомлення назавжди видаляються. В інші дні доступно тільки редагування свого профілю.
Їх гіпотеза в тому, що якщо час для знайомства і побачення буде обмежено одним днем на тиждень, користувачі почнуть більше цінувати кожен конкретний збіг. Соцмережі з відео до 15 секунд і постами до 255 символів нікого не дивують, а цей Flutter набрав 795 лайків на Product Hunt.
MarkUp: перетворює сайт в полотно для зворотного зв'язку
Це працює наступним чином: розробник вставляє посилання на сторінку в Markup, Markup перетворює її в інше посилання. Це посилання дозволяє зайти замовнику і клікнути по будь-якому елементу цієї сторінки, щоб залишити коментар, як в Google Docs. Не сподобався шрифт на кнопці? Виділив, залишив коментар, програміст відразу зрозумів, про яку кнопку йдеться, прочитав коментар і виправив.
Зараз замовник контактує з розробником в листуванні, на зустрічах або під час дзвінків. Стартап дозволяє заощадити час замовника і розробника, зробити спілкування ефективним.
Бізнес-модель: b2b, $ 15 в місяць для команд. Ринок веб-розробки оцінюється в $ 40 млрд, зростає на 6,5%, так що така технологія може стати невід'ємною частиною процесу створення сайтів.
SnapLook: віртуальна примірочна для інтернет-магазинів
Найчастіше покупці в інтернет-магазинах бояться купувати речі, так як вони не знають, чи підійдуть вони їм і чи будуть вони поєднуватися. Першу проблему вирішують стартапи на кшталт 3DLook, які підбирають речі під параметри тіла, другу - цей проект.
Команда створила MVP у вигляді розширення для браузера, в якому користувачі намагаються змішувати і поєднувати будь-які товари з будь-якого інтернет-магазину у вигляді колажів зображень, щоб перевірити, як вони виглядають разом перед покупкою.
MVP вдалося - SnapLook зібрав безліч позитивних відгуків і став продуктом дня на Product Hunt.
Wanted: анонімний пошук роботи для тих, хто хоче збільшити свою зарплату
Програмісти не затримуються довго на одному місці роботи: приходять на зарплату X, отримують трохи досвіду, переходять в іншу компанію на зарплату X + 30%, і так по колу. Їх складність полягає в чому - щоб дізнатися, яку оплату насправді дасть нова компанія, потрібно сходити до них на співбесіду, а іноді і не на одну. Тільки після п'ятого інтерв'ю може виявитися, що там не X + 30%, а X - 30%.
Wanted автоматизує пошук пропозиції з X + 30%: програмісти, які працюють в інших компаніях, розміщують своє анонімне резюме з встановленою мінімальною зарплатою, за яку вони готові перейти в іншу компанію.
Ринок HR в США оцінюється в $ 24 млрд і зростає на 1,5% в рік, Wanted отримав 940 лайків на Product Hunt і теж став продуктом дня.
Ench: конструктор сайтів для смартфонів
Згідно зі статистичними даними, вже зараз 64% власників смартфонів використовують для виходу в інтернет тільки смартфон, до 2025 року цей відсоток зросте до 73%. Проблема в тому, що існуючі конструктори сайтів погано працюють з телефону.
Цю проблему вирішує продукт стартап Ench - конструктор сайтів спеціально для телефонів. Схожі рішення вже показували Wix і Squarespace, але їх функції сильно обмежені для мобільних телефонів клієнтів. Ench робить упор на колаборації та адаптацію під трафік з соцмереж.
0 комментариев
Добавить комментарий