Взагалі я багато чув гарно про серію DMC, але за всі свої роки я так і не зіграв у жодну з них. Тому я вирішив закрити цю прогалину та пограти в ці ігри. Гроші то віддав вже 😉 Тому сьогодні подивимось на першу гру успішної серії слешерів Devil May Cry – «Диявол може плакати».
Гра продається в наборі DMC HD Collection разом з DMC 2 та DMC 3. Скоріш за все, були покращені текстури з тих років і добре працює, багів я не зустрів. Хоча часто зустрічав моменти, в яких не розумів, що мені потрібно робити. Про це пізніше 😉
Сюжет
Починається гра пафосно: була війна між світами, темний лицар Спарда допоміг перемогти людству, закохався і у нього зʼявилися 2 сина: Данте та Вергілій. Спарда помер, на дружину та дітей напали, дітей розділили і тд. І через роки Трісс влітає в агенство Данте, кидає мотоцикл в Данте, забирає меч та «пенетрує» бідного Данте мечем. Данте дістав меч зі словами «мене таким не зупинити» і вислухав прохання від Трісс полетіти на якийсь острів і розібратися там з демонами. Тепер ми на острові шукаємо пригод на одне місце 🙂
Геймплей
Хмм, з чого ж почати… нехай буде рівень складності. Так, є 3 види складності: легкий, нормальний та складний. Але є хитрість – на початку гри її не вибираєте. Перша кілька місій ви повинні пройти на Нормальній складності, потім гра запропонує змінити складність: поставити Легку чи залишити Нормальну. Відразу відповім за різницю між ними – лише в кількості HP та управлінні. Я спеціально пройшов 1 місію на обох складностях і окрім кількості НР, різниці не відчув взагалі. Щодо управління – є автоприціл, тому не потрібно натискати RB для прицілювання.
Саме по собі управління трохи дивне, але через кілька годин звикните. Я проходив з управлінням Type A, хоча Type B здається кращим.
Особисто я вибрав Нормальну складність. Розробник явно налаштовував гру на цю складність. Тому цікаво подивитися, що там і як. Хоча потім розкачав НР вище рівня Легко. Гріндити можна 😉
Про збереження: вони працюють не так, як в сучасних іграх, типу натиснув Save і повернувся на цей самий момент в грі. Тут так не працює. Збереження в DMC – це етапи зі збереженням предметів, які ви в ній вже знайшли. І ви правильно зрозуміли, що треба Чи місію до кінця, щоб зберегтися перед наступною Чи починати все з початку після вимкнення гри.
Рейтингова система не потрібна. Грі вже 20+ років, тому показувати, що закрив всі місії на А чи S, буде дивним досягненням. Хіба що перед хлопцями в школі.
Якщо ви не знаєте, що таке Японська камера – обов’язково спробуйте!
Проходження та відчуття від гри
Через кілька місій нас знову проткнули дали новий меч Alastor та можливість запуску Devil Trigger – перехід у форму темного лицаря. В цій формі не тільки швидко бʼєш мечем та збільшується damage по ворогу, а ще ж vampirism (відновлення НР від удару). В цій же місії нам дают Дробовик як заміну Пістолетів Ivory та Ebony. І не просто так – пістолети потрібні хіба що для мікроконтролю ворогів, а дробовик вже ближче до звичного бездумного геймплею через нанесення шкоди на ближній-середній дистанції.
Звичної зараз прокачування характеристик зброї (сили, перезарядки) в DMC немає. І це навіть добре, бо гра взагалі не довга (максимум 8-10 год).
В наступній місії ми зустрічаємо першого боса – броньового Павука. Вмирав на ньому я довго 🙂 Близько 10 спроб знадобилося мені, щоб знайти «ключ» до нього, бо бити його можна лише в голову. Все інше тіло – заброньовано. А «ключ» виявився простим – вмикаємо Devil Trigger, бʼємо мечем Alastor та стрибаємо назад коли він атакує. Devil Trigger закінчився? Продовжуємо так само стрибати та бити далі 🙂
З цим павуком ми ще не раз зустрінемось, тому обовʼязково вивчіть як його бити.
Пістолети/Дробовик не потрібні в цій грі, коли після умовного першого Акту, вам дадуть Гранатомет!
Цю кицю ви зустрінете далі по сюжету. Аж 2 рази. Дуже дурний супротивник (несподівані атаки), але памʼятаємо 2 речі: спочатку бити здалеку, а потім бити сферу мечем. До речі, гра сама підказує, як бити всіх ворогів. Тільки у відповідне меню треба не лінитися заходити та читати її опис.
Далі ми будемо бігти по замку/сюжету кілька місій та зустрінемо нового боса – Темного Лицаря. І як на мене, він простіший за Павука і я випадково знаходжу механіку Відбивання атак мечем O_o. Тобто, якщо Лицар бʼє і ви в той же час натискаєте Атаку – спрацьовує Відбивання. І тактика на ньому проста: спам Атак під Devil Trigger 😉 Звісно, бос буде телепортуватися на різні області поля бою, але після кількох смертей зрозумієте, як і його потрібно проходити.
О, які люди.
Далі у нас кілька місій на час проходження (навіть і такі є), та знову зустрічаємо Павука, якого я вбив з першої спроби. Ось і закінчився, як я називаю, перший Акт. Всього я би сказав в грі 3 Акти:
- Замок – десь 2-4 год.
- Задвірок, Корабель, Колізей – десь 2-3 год;
- Знову Замок та Underworld – 2-3 год;
Якщо у вас є Скілл в слешерах та голова на плечах, то ви дійсно зможете пройти гру за 5-6 год. Так, НР буде малувато, але можете вибрати Легку складність.
Наступним босом буде великий півень Птах-дракон. З ним в другому Акті будете битися аж 3 рази! Кожен раз будуть змінюватися умови для битви та нові прийоми від супротивника. Окрім першого разу, в усі інші зустрічі я мало не вмирав. Але велика кількість НР дозволяла faceroll – тисни все що є, а там як вийде 😀
Ось так після першого Акту я отримав 20+ тис грошей на прокачку НР, скілів та Devil Trigger. Десь за 2-3 години Нормальна складність перетворилась в Легку.
Після цього всього в грі буде ще кілька босів: Темний Лицар, Чужий-Інопланетянин-Черепаха (він не простий), Фінальний Бос з 2 стадіями. Для кожного потрібен свій підхід та вивчення механік. І такий ігровий experience/досвід я не маю права забирати у вас.
Хоча всіх босів, навіть Фінального, можна забити за допомогою великої кількості предметів з собою. Дійсно, Vital Start (НР) та Untouchable (Невразливість + Devil Trigger) можна носити з собою лише по одному, але Відновлення Devil Trigger – 3 штуки точно. Тому faceroll працює на всіх босах, якщо ви накопили кошти на все те добро.
Якщо ви дійсно захочете витратити кілька вечорів на цю гру, то дам лише 1 пораду – ЧИТАЙТЕ ТЕКСТИ від розробників. Так, вони дають лише натяк, що робити. Але це краще, ніж 20-30 хв шукати невідомо що. Особисто я застряв на 2 моментах:
- Використати «рукавички» Ignis для запалювання ліхтаря біля великої двері. В неї вже горів 1 ліхтар, треба ще було другий, який не дуже було видно на темній текстурі;
- Кістяний дракон дихав вогневими кулями в мене. Підказка казала, що «використай меч для перемоги над драконом». Я хвилин 15 бігав і думав, коли ж мені застосувати той меч. Перебив всі стіни та предмети – результату 0. Думав, може дракон повинен вистрілити куди треба. А виявилось все значно простіше: 3-4 рази відбити атаки дракона мечем 😀
Що особисто мені не сподобалось? Підводні місії від першого обличчя. Як на мене, це було зайве.
Якщо комусь цікаво, то мої рекомендації для спокійного проходження гри:
- Дальній бій – спочатку дробовик, а потім гранатомет: багато кому робить ваншот, але довга стрільба і Данте може промахнутись;
- Прокачка Alastor – Переміщення Вперед 2, Подвійний стрибок Повітряний бій в режимі Devil Trigger.
- Фарм коштів на НР та режим Devil Trigger;
- Останній меч (не буду спойлерити) хоча і багато бʼє, але немає Devil Trigger. Б – баланс. А щоб ви менше використовували Alastor/Ignis – вороги забирають ваш заряд Devil Trigger. Але вампірік – наше все.
«Мертвий не наносить шкоди босу» (с) Невідомий коментатор
Скриншоти з коментарями на місці:
Основні проблеми гри, які можуть завадити сучасному геймеру: класична у всій красі японська камера, застаріла графіка, дивне управління, непотрібна рейтингова система, місцями дивні підказки/вороги/карта не для тупих. Тобто все те, що видає гру старою. Але це все дрібниці (ту саму карту я запамʼятав) і моя оцінка 4 / 5.
В минулому дописі вибрали цю Аніме Весни – буду лікуватися та писати.
0 комментариев
Добавить комментарий