Підхід до роботи, особистісний розвиток та досягнення цілей: 24 інсайти від керівників проєктів Boosta

  • 31 января, 06:31
  • 4287
  • 0

«Вчися на помилках інших та не ставай на чужі граблі» —  істина, яку хоча б раз у житті чув кожен. Та в нас є краща гіпотеза — вчитися варто не лише на помилках інших, а й на інсайтах, адже вони глибші, обдумані та можуть бути винесені з різного досвіду та сфер життя.
Саме тому в блозі IT-компанії Boosta тімліди та керівники проєктів поділилися власними ключовими інсайтами 2023 року. Тут — про підходи до роботи, особистісний розвиток, досягнення цілей та світ загалом.

Про роботу, розвиток проєктів та продуктів

  • Роман Семиютченко, Founder of CleverCart:

У деяких успішних продуктах буває так, що більшість користувачів, які купують його, можуть ним навіть не користуватися. І йдеться необов’язково про продукти з моделлю за підпискою.
Купують насамперед мрії — стан, картинку успішного майбутнього, якої можна досягнути, придбавши продукт. І часто це миттєве бажання.

  • Іван Палій, Head of Product Team:

Якщо стартап не росте так швидко, як треба — варто повертатися до фундаменту та вносити зміни в якісь з чотирьох основних перемінних: продукт, бізнес-модель, тип аудиторії та канали її залучення. 

  • Петро Ніколаєв, Chief Product Officer:

Навіть якщо твій продукт двічі обійшов стороною «чорний лебідь» (ми вистояли під час пандемії та на початку повномасштабної війни), це не означає, що і третій лебідь тебе не зачепить. Саме тому ми маємо стати «антикрихкими» — і для цього потрібно покласти skin in the game. 

  • Ірина Махнорілова, Chief Marketing Officer:

Минулого року я проходила курс з менеджменту, де учасників поділили по групах. І так сталося, що в моїй групі в більшості були менеджери банків, логістичних компаній, офлайн виробництв. Я засмутилася, бо подумала: «А де фахівці з ІТ?». Та в процесі навчання було дуже цікаво спостерігати, що виклики, завдання та етапи розвитку більшості компаній — однакові. Так само схожі й точки росту, підходи та інструменти для розв’язання проблем. Відповідно тобі необов’язково знати нішу ідеально, щоб ефективно розв’язувати менеджерські питання. 

  • Ілля Батрак, Service Delivery Director:

Важливість диверсифікації портфеля проєктів та постійного пошуку нових можливостей неможливо переоцінити, навіть коли наразі команда є завантаженою. 

Про менеджмент команди та делегування 

  • Ярина Одноріг, Deputy Director of Human Resources:

Не буває нічого неможливого, якщо поруч з тобою потрібні люди. 

  • Влад Галясов, CEO of HoneyTech:

На етапі 8-10 людей для подальшого росту проєкту менеджер «рук», який до того самостійно визначав завдання та передавав їх команді, має стати менеджером «голів» — формувати очікуваний результат, але давати можливість самостійно обирати інструменти його досягнення. 

  • Яна Шульга, Head of Linkbuilding Department:

Розумний контроль сприяє отриманню кращих результатів.

  • Олеся Фарина, Head of Boosta Academy:

Довіряйте людям та вірте в їхні здібності, особливо якщо вони поділяють ваші цінності.

  • Олексій Прокашев, CEO одного з проєктів Boosta: 

Варто давати більше свободи команді в питанні: «Як досягнути KPI», при цьому більше контролювати самі показники. 

  • Дмитро Дуленко, Product Manager:

Якщо побачив хоч один red flag чи з’явилися сумніви під час найму, не варто наймати цього фахівця. 

Про підходи до роботи та досягнення цілей 

  • Поліна Кучковська, Chief Operations Officer:

Часто ми знецінюємо процес та орієнтуємося лише на фінальний результат. Але найцінніший досвід, найкращі відкриття, найбільші виклики та зростання трапляються саме на шляху досягнення цілі.

  • Анастасія Фіалковська, Human Resources Director:

Немає поганих задач. Є лише виклики та челенджі, які треба пройти. І повірте: у 99% результат вас порадує. 

  • Ярослав Свиридюк, Managing Partner of Burner:

Немає місця для пристрасті, лише наполегливість та активні дії приведуть нас до нашої цілі — 1KKK $ revenue. 

  • Антон Рева, CEO одного з проєктів Boosta:

Усе, що потрібно робити, зрозуміло. Треба лише активно діяти.

  • Віталій Бердічевський, Operations Manager:

Ефективність та результативність — не одне й те ж. Одним з головних стало почуте на Pre-MBA курсі: зайнятим бути легко, ефективним — складно, результативним — ще складніше.

  •  Катерина Костеніч, Business Transformation Head:

Мої інсайти — це дві пов’язані між собою тези: 

Ціль — це завжди гіпотеза.

Гнучкість — синонім планування.

(Не)очевидне про життя та світ 

  • Євген Бондар, CEO одного з проєктів Boosta: 

Технології змінюють усе. 

  • Анастасія Говорун, Head of Communications:

«Люди говорять» і «люди роблять» — це різні речі. 

  • Світлана Глухова, Head of Recruitment:

Не варто боятися змін, адже зміни — це єдина константа в житті.

  • Дарія Шигаєва, Founder of Coverler:

Не бійтеся мріяти та грати. Чим вищі ставки, тим більше можливостей отримати великі виграші. 

Про особистісний розвиток 

  • Костянтин Кирилюк, Marketing Lead: 

Наша поведінка спирається на те, у що ми віримо.
Те, у що віримо, спирається на наш досвід.
Наш досвід складається з дій.
Наші дії виходять з рішень, на які своєю чергою, впливають наші емоції.

Тому одне із головних завдань кожного — опанувати та зрозуміти свої емоції.

  • Олег Майборода, Head of Learning and Development:

Тягар визначеності — ти не рухаєшся, доки не обираєш напрям.
Але ти не обереш напрям, доки не відмовишся від переваг, які міг би здобути на інших шляхах, й доки не приймеш недоліки того єдиного обраного шляху.
Немає нічого «між». Усі «між» — це метушня на перехресті. Щоб уникнути помилки у виборі, варто вчитися, не квапитись у висновках й уповільнюватись. Бо все вже було. Цей  досвід вже усвідомлений і запакований у навчання, про яке ти просто поки не знаєш.

  • Арсен Бучковський, Head of Legal:

Цього року я чітко усвідомив, що пристрасть та проактивність переважають над навичками та досвідом. Може здатися, що це досить очевидна концепція, але спостерігати за цим на дії впродовж року було справжнім відкриттям для мене. Ентузіазм та бажання досягнути більшого, підкріплені справжнім інтересом і зобов’язаністю перед кінцевою метою, набагато цінніші, ніж кількість сторінок у резюме чи посадове звання.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все