Про цифрові сервіси в Україні

  • 18 марта, 13:24
  • 3973
  • 0

Автор матеріалу: Олександр Краковецький - CEO DevRain.

Про цифрові сервіси в Україні

Я завжди намагався бути першим користувачем всіх проривних технологій, електронних кабінетів тощо. Консультував і продовжую консультувати державні органи, розробляв стратегію Київ Смарт Сіті, брав участь в розробці різноманітних платіжних модулів та систем, в тому числі таких, яких ще масово немає на нашому ринку, одразу налаштував собі всі монобанки, пейпаси, еплпеї тощо.

Але настав момент, коли я СВІДОМО не переходжу на нові технології/розробки й не маю бажання бути їх бета-тестером, тому що вони не додають жодного value в порівнянні з поточною ситуацією.

Поки що список такий:

1. ID карта (паспорт). За 2-3 роки так і не вирішена проблема з роздруківкою, яку потрібно завжди носити з собою на додачу до ID карти. Тому реальна цінність цієї інновації = 0.

2. MobileId. 50 грн/міс - не те, щоб велика сума, але не зрозуміло звідки вона береться, чому немає оплати за разову дію, не зрозуміло, де цю технологію можна використовувати, немає жодної комунікації від мобільних операторів, а також немає масової реклами від державних органів про "щасливе цифрове майбутнє".

3. Електронний квиток в Києві. Який то єдиний, то електронний, а по факту, ніякий. Із всіх поганих варіантів реалізації було обрано найгірший.

А ще ми отримали мільйон нових персональних кабінетів з різними дизайнами/підходами, де, по суті, половина не працює, юзабіліті на 0, API, як правило, немає. І цей процес вже не зупинити.

Нагадаю, що в Україні одна з найбільших концентрацій ІТ компаній з досвідом роботи в усіх можливих сферах.


Banner
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий