Про розробку програмного забезпечення на прикладі футболу і інших видів спорту.

  • 29 июля, 07:35
  • 4363
  • 0

Автор матеріалу: Олександр Краковецький - CEO DevRain.

Цікаве порівнння на своїй сторінці в Facebook запропонував Олександр Краковецький CEO у DevRain:

"Про розробку програмного забезпечення на прикладі футболу і інших видів спорту.

Спочатку нам потрібно знайти місце, де можна грати футбол. Це може бути як європейське місто з нормальною інфрастуктурою типу Відня, іспанська Барселона, або фавели в Боготі. Це - різні операційні системи (Windows, Mac і Linux).

Для того, щоб грати у футбол, потрібно побудувати стадіон. Раніше стадіони будувати величезні і дорогі, з біговими доріжками, освітленням і барами/ресторанами. Щоб побігати футбол, потрібно було платити величені гроші за оренду. Це - .NET Framework.

Про розробку програмного забезпечення на прикладі футболу і інших видів спорту.

З часом всі зрозуміли, що звичайним футболістам не сильно потрібні величезні стадіони і всі опції, тому очали будувати стадіони поменше, а спортсмени самі могли обрати, які опції їм потрібні. Це - .NET Core.

Для гри потрібен м'яч. Звичайний м'яч - це C#. М'яч, зроблений з ганчірок, але яким часто грають в фавелах - це VB.NET. М'яч з підписом Месі зі стразами і овальної форми, яким грати важко, але типу круто - це F#.

Нещодавно на важливих чемпіонатах почали використовувати систему VAR. Це - ReSharper.

На вході у стадіон, як правило, стоїть охоронець і не пускає всіх підряд. Це - аутентифікація.

Для того, щоб пограти у футбол, команді потрібно оплатити вартість оренди. Це - підписка на SaaS рішення або покупка ліцензій на Visual Studio.

Звісно, завжди можна пограти на полі біля школи. Безкоштовно. Це - Visual Studio Code.

У футболі є багато різних правил - наприклад, положення поза грою, заборона грати руками тощо. Це - компілятор.

Якщо людина грубо зіграла, то може отримати жовту або червону картку. Це - warnings або errors компілятора.

Якщо ви - не професійна команда або професійна, але граєте товариський матч, то можете грати за власними, менш строгими правилами, наприклад, без офсайдів. В таких іграх можна брати в руки м'яч від свого гравця, або вводити аут ногою. Це - розробка на скриптових мовах, таких як Python або PHP.

Футбольна команда - це ІТ компанія. Президент футбольного клубу - це власник цієї компанії.

В кожній футбольній команді є капітан. Це - Team Lead.

На полі бігає суддя. Це - Product Owner.

У непрофесійних команд часто капітана немає. І всі гравці бігають по полю, як виходить. Це - розробка по Agile.

Іноді всі гравці включно з захисниками і воротарем біжать на чужу половину поля, щоб забити швидкий гол. Це - Kanban.

На футбольних матчах ведуть статистику, хто скільки пробіг, хто скільки забив (і не забив), а також хто скільки відіграв на полі. Від цього залежить зарплатня футболістів. Це - T&M.

Іноді футболіст може грати в різних командах. Це - фриланс.

Тренування - це test середовище. Власне, сам матч - це прод.

Команда вириває перемогу на останніх секундах. Це - вдалий реліз.

Команда програє на останніх секундах. Це ситуація, коли падає сервак на проді.

Перехід Роналду в Ювентус - це ситуація, коли Team Lead переходить в іншу компанію, бо задобвався сидіти на legacy коді і пахати самостійно за всю команду.

Мессі - це гуру, який самостійно може написати архітектуру, код, тести, поки ви пили каву.

Xamarin і кросплатформена розробка - це можливість пограти одночасно на трьох стадіонах.

Пенальті - це баг-фікс. Незабитий пенальті - це невдалий фікс і потрібно починати все спочатку.

Команда пропускає гол. Це - баг.

Команда забиває гол. Це - фіча.

Бажаю вам гарних матчів, тобто успішних релізів."


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все