Продажі - це не війна! Не варто намагатися стати героєм

  • 6 мая, 14:02
  • 4097
  • 0

Продажі - це не війна! Не варто намагатися стати героєм.
Серед менеджерів з продажів гонитва за результатом, конкуренція та шалене зростання контрактів сприймаються як обов'язкові критерії для досягнення успіху. Дуже часто сейлзи пишаються безсонними ночами та робочим тижнем тривалістю 90-100 годин. А знаєте до чого це призводить? Правильно! До швидкого професійного вигорання. 

Ви чимось пожертвували впродовж цього тижня чи минулих і будьте певні, що невдовзі ви отримаєте негативні наслідки у вигляді втрачених угод або зафейлених можливостей. Постійний стрес та нерви на роботі однозначно будуть знижувати вашу креативність та вміння видумувати цікаві та нестандартні рішення в продажах. Висока ефективність, це подруга рівноваги та спокою.Успішність сейлза не повинна ототожнюватись з його повсякденними жертвами. Якщо ви досі думаєте, що ваші відмінені тренування, походи в кіно, сімейні вечері, прогулянки в парку з дітьми на вихідних і інші приємні “жертви” знижують вашу ефективність як сейлз менеджера, мені вас шкода. Мушу вас розчарувати. В основі успішності сейлз менеджерів лежать не жертви і подвиги, а банальна рутина продажника. Сумлінне повсякденне виконання своїх обов'язків - ось, що робить сейлз менеджера успішним.

Продажі це робота далека від великих щоденних перемог. Варто просто зосереджено працювати кожен день. Це все, що вимагається від менеджера з продажів. І тоді ви однозначно зможете знаходити час на свою родину та улюблене хобі.
В продажах часто використовують військову термінологію, де мова йде про захват частки ринку, перемогу над конкурентами, домінування в ніші. Таким чином складається враження, що продажі це суцільні військові дії :) Але це всього навсього продажі.

Якщо ваша клієнтська база постійно зростає, клієнти вчасно сплачують послуги, ви постійно прокачуєтесь професійно, то невже вам важливо, яка у вас доля ринку і що на цей раз придумали конкуренти? Не варто воювати з конкурентами, це для вас просто зайва причина для стресу.

Також не варто ставити перед собою цілі, які ви не зможете виконати. Не варто вдавати з себе героя. Вам просто треба якісно робити свою роботу кожен день, чесно поводитись зі своїми клієнтами, не забувати, що ви продаєте послуги чи продукт, і робити це потрібно добре, викладаючись на всі 100.
Досягати результату за будь-яку ціну, це більше не називається прагненням до цілі. В сучасному світі продажів це може призвести до потрапляння у пастку власних амбіцій, втрати репутації та підірваного здоров’я.
Сьогодні варто думати, що продаєш, як продаєш і кому продаєш. Думати, що треба робити, а що взагалі не варто.

Продажі це марафон, а не війна!
До кінця дійде той, хто рівномірно витрачатиме сили на дистанції.
Нехай температура вашого вигорання рівняється нулю!

По матеріалам з Facebook: SalesCraft


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все