«Роботодавці не поважають кандидатів»: в LinkedIn обговорюють досвід невдалої співбесіди

  • 3 июля, 17:25
  • 4083
  • 0

У сучасному світі пошук роботи – це процес, який вимагає від кандидатів значної підготовки, часу та зусиль. Проте не завжди компанії, які запрошують людину на співбесіду, демонструють відповідну повагу до претендента.  

Історією непрофесійного ставлення компанії до кандидата поділилася у LinkedIn операційна директорка Тетяна Веприцькка, яка зараз шукає роботу. За її словами, це була співбесіда-«привид».

Невдалий досвід співбесіди-«привида»

Тетяна розповіла, що ретельно готувалась до співбесіди, зокрема вивчила інформацію про компанію, проаналізувала вимоги до вакансії та підготувала відповіді на можливі питання. Проте всі її зусилля виявилися марними через неповагу компанії.

Що пішло не так? Веприцька наголосила, що HR-спеціалістка, яка проводила співбесіду, навіть не знала, на яку посаду Тетяна претендує, а пояснила вона це тим, що в неї був важкий день.

«А коли я поставила питання про наступні кроки, то у відповідь почула: “Ми зараз не поспішаємо, будемо ще десь два тижні розглядати кандидатів. Нам важливо знайти “свою людину”. Кандидатів багато”. Ну і найцікавіше – посадові обов’язки операційного директора розділили в команді, тому не поспішають знайти людину», – пояснила Веприцька.

Тобто компанія запросила її на співбесіду, не маючи реального наміру наймати кандидата найближчим часом. На думку Тетяни, це була формальність, щоб створити видимість активного пошуку працівників.

«Чому така неповага до людей, які шукають роботу? Витратила час на підготовку, хвилювання, очікування – просто “злиті в унітаз”. Чи не краще було чесно сказати, що вакансія закрита, або перенести співбесіду, коли буде більш чітке розуміння ситуації?» – запитала Веприцька.

Цікавий факт: У вересні Work.ua провів опитування та зʼясував, що 46% рекрутерів не дають зворотний звʼязок, якщо резюме кандидата їм не підходить. Натомість лише 26% рекрутерів надсилають детальний фідбек, а ще 28% – просто повідомляють про відмову.

Як реагує мережа на цю ситуацію

Допис Тетяни викликав активне обговорення в LinkedIn. Користувачі соцмережі підтримали кандидатку та поділилися своїми думками. Ось що вони пишуть.

  1. Бізнес-аналітикиня Наталія Їльків розповіла, що також стикалася зі схожою ситуацією. «Керівник організації запитав мене, на яку вакансію я прийшла, сказав, що йому видається, що позиція закрита. Пішов уточнювати, повернувся, сказав, що вакансія ще є, але впродовж наступних декількох хвилин негативно характеризував майбутню “невигідну” роботу. Таке було враження, що він це робив, щоб я сама відмовилась», – пригадала вона.
  2. «На жаль, у нас не вміють цінувати кандидатів і чужий час. Ваш випадок свідчить про неорганізованість у компанії. Бувають і такі ситуації: під час пошуку кандидата роботу розподіляють між працівникам і потім вирішують, що їм і не потрібна нова людина», – написав стартапер Дмитро Попов.
  3. «В мене також був подібний випадок. Після цього почала ставити більше питань перед співбесідою, щоб зрозуміти, чи готова я витрачати час. З вашої історії бачу, що рекрутер має певну неорганізованість. Для мене дивно, що можна призначити співбесіду і просто забути про інтерв’ю», – додала операційна директорка Олена М.

Водночас деякі користувачі мережі «стали на бік» компанії. Наприклад, спеціалістка з залучення талантів Людмила Гойда побачила в діях рекрутера прояв чесності та прозорості. За її словами, там відкрито розповіли про терміни – попередили, що протягом найближчих двох тижнів будуть зосереджені на розгляді кандидатів. 

«Компанія не хоче просто “закрити дірку”. Підійшла до цього зважено і шукає людину, яка підійде їм якнайкраще. Адже не завжди вакансії бувають “гарячі”. Для мене це добре, що компанія так зважено підійшла до цього», – написала Людмила.

Водночас бізнес-консультант Едвард Рубенко дав пораду для тих, на кого чекають співбесіди в майбутньому. Він зазначив, що перед інтерв’ю варто поставити кілька питань рекрутеру чи HR, щоб зрозуміти контекст вакансії та вирішити, чи варто витрачати час на цю компанію.

Раніше айтівці порадили, що писати у резюме, а що – не варто, аби вдало пройти співбесіду. Найголовніше – додати максимально релевантну інформацію.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все