Ваше резюме – це ключ до запрошення на співбесіду. Воно не має викликати сумнівів у вашій компетентності. Проте не всі знають, що саме писати в резюме. Айтівці в соцмережах поділилися порадами, які допоможуть вам скласти професійне CV.
Рекрутерка у Lviv City Council Катерина Бесага підняла у соцмережі питання про те, що писати у резюме, аби вдало пройти співбесіду. Її допис в LinkedIn викликав бурхливе обговорення, а в коментарях айтівці поділилися корисними порадами.
Що писати в резюме, щоб не осоромитися на співбесіді
QA Python Engineer в OX Company Вікторія Смірнова зазначила, що зараз важко зрозуміти, що вносити в резюме, адже деякі рекрутери не радять додавати фото в CV, інші ж навпаки – кажуть, що це важливо.
На її думку, точно не варто розповідати про особисте життя чи релігійні погляди. Водночас, як вважає Вікторія, обов’язково потрібно вказати досвід. «І не соромтеся своїх знань чи прогалин. А ще – все може зіпсувати невпевненість в собі», – додала Смірнова.
Тестувальниця Людмила Огородник наголосила, що в резюме не варто брехати про свої знання. Вона порадила додати максимально релевантну інформацію, зокрема – де ви навчалися та який досвід і навички маєте.
HR-менеджерка Ольга Оліфіренко вважає, що в резюме не треба прописувати великий перелік soft-skills. На її думку, краще в шапці резюме написати про себе, де згадати кілька рис характеру.
QA Engineer Єгор Абраменков у GlobalLogic вважає, що не варто використовувати шаблони з інтернету, де багато кружечків чи зірочок. На його думку, достатньо звичайної таблиці у Word.
«Персональна інформація: якщо додаєте фото – воно не повинно бути на пів резюме, а ще має бути якісним. Вік вказувати не обовʼязково, а от посилання на соцмережі потрібні. Решта інформації: розділена на секції “освіта”, “мови”, “досвід”. У кожній максимально стисло, без води та вигаданих навичок», – написав Єгор.
За його словами, можна додати мотиваційний лист або просто абзац в резюме на тему «яку роботу я шукаю», але тут є певна небезпека: люди, що будуть це читати, можуть вирішити, що в них цього нема, і не запросити на співбесіду.
CEО ІТ-компанії Valtorian Валерій Торяник озвучив кілька порад, які допоможуть на співбесіді. За його словами, потрібно обрати адекватний фон, не розмовляти з машини, не вигадувати собі досягнення та знання, а також не ображати минулих роботодавців.
Що кажуть рекрутери
Максим Кулик зізнався, що для нього як для рекрутера найбільший «червоний прапорець» – це неграмотність кандидата у листуванні.
«Також була ситуація, коли кандидат без попередження запізнився, але на питанні про тайм-менеджмент багато розповідав, що у нього ніколи не буває проблем з плануванням часу», – пригадав Максим.
Водночас спеціалістка з пошуку людей у Netpeak Group Вікторія зазначила, що для неї важливі такі деталі в резюме: релевантна інформація, висвітлення реальних досягнень, а також оформлення – зокрема, структурованість та читабельність документа.
«Ну і суб’єктивне – мені важко сприймати різнокольорові CV (але якщо це не портфоліо дизайнера). А щоб не осоромитися – не варто вигадувати, що ви були свідком народження Ісуса Христа і своїми руками разом з Ілоном Маском запускали ракети в космос», – додала вона.
Як подолати тривожність перед співбесідою
Рекрутерка та HR-спеціалістка у Projector Institute Леся Сакалдинська порадила, що робити, якщо ви відчуваєте тривожність перед співбесідою. За її словами, іноді ця емоція грає проти нас, адже інтерв’ю з роботодавцем – це часто невідомість, тому людина стає тривожною.
Вона вважає, що зайве хвилювання може негативно вплинути на перебіг співбесіди.
Леся Сакалдинська поділилася дієвими лайфхаками, як менше хвилюватися на такому інтерв’ю.
- Познайомтесь заочно. Рекрутерка радить перед співбесідою переглянути, чим займається компанія, а також пошукати в соцмережах людину, яка запросила вас на інтерв’ю. В такий спосіб кандидат може заочно познайомитися і цим знизити рівень стресу.
- Підготуйте структуроване «інтро». За її словами, перше питання майже на кожній співбесіді буде «розкажіть трішки про себе». Тому варто заздалегідь прописати основні пункти свого досвіду, життя та захоплення.
- Підготуйтеся до запитань. Експертка зазначає, що знизити рівень стресу допоможе готовність. На її думку, можна пошукати в інтернеті питання, які часто запитують на цій позиції. «Якщо не знаєте, що відповісти (або забули) – не кажіть “не знаю”, краще порозмірковуйте вголос», – порадила Леся.
- Також варто скласти питання до роботодавця. Сакалдинська зазначає, що є речі, які корисно знати перед тим, як ухвалити рішення щодо оферу. «Уявіть, що завтра вам виходити на роботу, й запитайте про все, що вас цікавить», – написала вона.
«Не потрібно сприймати співбесіду як доленосну зустріч, коли “на кону все”. Адже це рутинний етап пошуку роботи. Усвідомте, що якщо вас покликали на співбесіду – ви їм вже сподобались заочно, тепер потрібно це підтвердити», – підсумувала Леся Сакалдинська.
Раніше ми розпитали айтівців, які отримали офер у 2024 році, на яких платформах вони відгукувалися на вакансії і яку роль в отриманні роботи зіграли соцмережі.
0 комментариев
Добавить комментарий