Розвиток (даунгрейд) гейм-індустрії, з погляду Геймера

  • 18 февраля, 10:19
  • 4255
  • 0

В останні роки гейм-індустрія на мою думку не робить нічого нового. А повторює вже кроки які у свій час наробили галасу. Раніше кожного року виходило багато тайтлів як від інді, так і ааа рівня. Вони пропонували цікаві історії, нові механіки, дарували нам нові світи які запамятовувались сюжетом,цікавими персонажами , фантастичними всесвітами. Такі як Metro, Witcher, Far cry, Stalker, Warcraft. Кожна з яких у свій час дарувала багато емоцій і ці емоції переважно були гарні.

В жанрі гонок який я дуже люблю, мені пропонували цікаві аркади та симулятори, наприклад: Need for speed, GrId, Forza motorsport, Forza Horizon, Gran turismo. Кожна частина якої пропонувала щось нове: нові автомобілі, нова фізика, краща графіка.

Своє знайомство з світом автоперегонів я почав з серії Need for speed. Це були далекі часи комп’ютерних клубів, дисків з магазину або дисків від друзів. Першою грою була Need for speed Undergraund. І вона подарувала багато годин швидкісної їзди по вулицям міста. Також там з’явилась система тюнінгу автомобіля це теж було захопливо, коли ти купляв машину потім ти купляв різні деталі такі як: двигун, коробка швидкостей, тормоза і тд. А ще я провів багато часу за зовнішнім тюнінгом, це були обвіси , бампери, спойлери, диски, неонові лампи, вініли на будь-який смак. І ти будував машину своєї мрії і перемагав на ній усіх суперників. Потім була Need for speed Most Wanted, де був сюжет також з’явилась система репутації, в якій вам потрібно було виконувати різні завдання з поліцією це було шось нове і захопливе, також там був великий крок по графіці та саунд дизайну, пісні які впізнає навіть зараз кожен хлопак.

А що нам пропонують зараз: ремастери, ремейки старих ігор за фулл прайс. Якщо це шось нове, то кожного разу це буде забаговане шось або бета-тест за наші гроші. І все це було, наприклад у Cyberpank 2077. Вихід якого напевно запам’ятався усім, тому що в грі було багацько багів і на консолях того покоління гра показувала дуже низькі показники продуктивності. Це був бета-тест за наші гроші. Якість ігор пішла вниз, графіка стала на одному місці, нових механік дуже  мало, більше покращення старих механік, постійні переноси.

Ігор кожен рік виходить все менше і менше. Зазвичай зниження кількості іде на покращення якості, але не в ігровій індустрії. Золотий час, на мій погляд, був у часи Xbox 360, Playstation 3, коли була здорова конкуренція і в виграші були звичайні гравці. Було багато релізів кожен з яких хотів перестрибнути інший. Зараз зачиняють багато студій, звільнюють працівників. Гіганти індустрії купують студії. Компанія Microsoft придбала Activision, про це знають всі, але ніхто не знає яку тактику вона обере, зараз багато слухів що до того що Microsoft буде випускати свої ігри на усіх платформах. І це змінить ігрову індустрію, а в який бік дізнаємось у майбутньому.

Дякую за увагу =) пишіть що ви думаєте.
А зараз чекаємо на НАШ Stalker 2.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все