Salesforce представляє Cloud Sustainability Cloud, щоб допомогти вирішити кліматичні проблеми

  • 24 сентября, 16:07
  • 2358
  • 0

Стати компанією, орієнтованою на збереження клымату, стало набагато простіше, оскільки Salesforce оголосила про нову платформу під назвою Cloud Sustainability Cloud, спрямовану на допомогу бізнесу в боротьбі зі змінами клімату.

Salesforce - одне з найбільших імен у світовій техніці та бренд, що стоїть за однією з найпопулярніших платформ CRM у світі. Маючи понад 150 000 клієнтів та 20% частки ринку CRM, компанія, що базується в Сан-Франциско, є золотим стандартом для допомоги бізнесу.

Salesforce представляє Cloud Sustainability Cloud, щоб допомогти вирішити кліматичні проблеми

Що таке Cloud Sustainability Cloud від Salesforce?

Cloud Sustainability Cloud дає можливість підприємствам швидко відслідковувати, аналізувати та повідомляти екологічні дані, щоб допомогти їм зменшити викиди вуглецю. Дані про викиди вуглецю легко з’являються в Salesforce Einstein Analytics, яка створює динамічні звіти та інформаційні панелі - як для аудиторських цілей, так і для виконавчої діяльності - з розумінням, яке дає змогу бізнесу керувати програмами кліматичних заходів в масштабі.

Простіше кажучи, це дозволить компаніям повністю зрозуміти їх вплив на навколишнє середовище, надаючи дані, щоб допомогти вирішити будь-які серйозні проблеми.

«У Salesforce ми завжди вважали, що бізнес є найбільшою платформою для змін», - сказала Сюзанна ДіБянка, головний директор з питань впливу та EVP корпоративних відносин у Salesforce. 

"Підприємства повинні працювати разом, щоб стати найбільшою силою для кліматичних перетворень, які  бачив світ".

Salesforce стверджує, що діловий світ несе значну відповідальність у боротьбі зі змінами клімату, і тенденції підтримують це мислення. Нещодавно проведене дослідження світових керівників установило, що вони вказали "зміни клімату" як головний ризик для зростання їхніх компаній.

Платформа "Cloud Sustainability Cloud" має бути запущена у грудні 2019 року.

Великий бізнес та зміни клімату

Великий бізнес займається питаннями кліматичної відповідальності, навіть якщо це для піару. Однак компаніям, що мають значний капітал, досить легко взяти на себе зобов’язання вжити заходів щодо зміни клімату. Але що мають робити малі компанії, коли у них немає капіталу, щоб повністю змінити свою стратегію?

Саме тут може стати в нагоді платформа на зразок Sustainability Cloud. Насправді інші компанії вже створили подібні платформи.

PwC, наприклад, має цілу програму, розроблену спеціально для того, щоб допомогти компаніям відслідковувати всього, що стосується їхньогог впливу на клімат.

Реальність полягає в тому, що, хоча діловий світ починає рухатися до більш стійкого майбутнього, темпи, з якими він це робить - незначні. Як неодноразово казала кліматична активістка Грета Тунберг - "ви не дуже стараєтесь".

З такими компаніями, як Salesforce та PwC, що надають високоякісні платформи для бізнесу для боротьби з кліматичним впливом, існує величезний потенціал для поширення еко-практик у всьому світі бізнесу.

Торгова сила та соціальне благо

Окрім запуску платформи Sustainability Cloud, Salesforce також зобов’язується діяти в боротьбі з кліматом рядом інших способів. З одного боку, компанія приєднується до коаліції інших підприємств, сподіваючись «встановити наукові обгрунтовані цілі щодо зменшення викидів на 1,5 ° C».

Крім того, Salesforce буде частиною першого в історії молодіжного саміту ООН з питань клімату та надасть грант в розмірі 250 000 доларів на EcoRise.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все