Що очікують кандидати від роботодавців в IT: дослідження

  • 21 января, 08:21
  • 1094
  • 0

Компанія MacPaw провела дослідження бренду роботодавця серед працівників сфери IT в Україні. Опитали 403 спеціалістів з понад 10 продуктових IT-компаній, щоб зрозуміти, на що звертають увагу кандидати в першу чергу й чого вони очікують від роботодавців у 2023 році. Ділимось результатами дослідження

Пріоритети кандидатів


Одне з ключових питань дослідження стосувалося характеристик, які спонукають спеціалістів до співпраці з ІТ-компаніями. За результатами попередніх досліджень команда MacPaw дійшла висновку, що ключовими факторами є рівень оплати, соціальний пакет та набір технологій. Тому цього разу респондентів запитали, що для них найважливіше після цих факторів. 61% назвали атмосферу в компанії та позитивні відгуки команди, 54,6% — фінансову стабільність компанії, 54% — можливість професійного розвитку та навчання, 49% — чесність комунікації і 39,3% — громадянську позицію керівництва, що збігається з їхньою. 


Найрідше респонденти обирали програму підтримки ментального здоров’я (1,6%). Як зазначають організатори дослідження, це дисонує з HR-трендами останніх років, які свідчать про важливість таких корпоративних програм. Водночас можна припустити, що на атмосферу в команді також впливає турбота компанії про ментальне здоров’я, тож цей фактор ігнорувати не варто.

Реакція компанії на повномасштабне вторгнення


З лютого 2022 року перелік критеріїв, на які звертають увагу кандидати при виборі роботодавця, доповнився реакцією компаній на повномасштабне вторгнення росії. У MacPaw попросили респондентів оцінити значущість найбільш поширених практик за шкалою від 1 до 11, де 1 — найменш значуща практика, а 11 — найбільш значуща.

Так, обов’язковим мінімумом заходів для роботодавця є:

  1. вихід з російського ринку (7,5 балів з 11);
  2. регулярна фінансова допомога армії (6,5 балів з 11);
  3. оплата праці спеціалістам, які проходять військову службу (5,9 балів з 11).

Релевантні канали комунікації


Дослідники MacPaw поцікавилися, з яких джерел респонденти найчастіше отримують новини про ІТ-галузь. Лідирують профільні медіа (72,1%) та особисті знайомства (62,4%). 


Опитування тривало з 25 жовтня по 9 грудня. До дослідження долучилися 403 спеціалісти/-ки з понад 10 продуктових компаній, зокрема Jooble, Petcube, Reface, Uklon, ЛУН та інших.


Теги: робота
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий