Євгенія Трушенко опублікувала допис про пошук першої роботи в ІТ та додала своє фото. Під дописом вона зібрала багато коментарів від айтівців. Але дискусію викликав один.
«Трішки рекомендацій як від рекрутера. 1. Попрацювати зі своїм профілем. Фото такого плану показує вас не як серйозно націлену людину, а як кайфушницю. Тут трішки не про це», – написала рекрутерка Олена Томчук.
Згодом Євгенія відреагувала на цей коментар окремим дописом і запитала в айтівців, як вони ставляться до фото в LinkedIn та CV.
«Кілька дописів тому мене назвали кайфушницею, бо маю таке безталанне фото в LinkedIn. Ну що ж… Я здивувалась, думала зараз фото на паспорт залишаються лише в документах, а соцмережі, наскільки б вони робочими не були, – показують не лише твій фейс, але й передають якусь певну твою атмосферу», – зазначила вона.
Вона пояснила, що її основне фото зроблене на роботі, та ще й в понеділок зранку і з кавою, яка вже охолола.
«І в те фото я вкладаю свій особливий сенс, така собі розміреність та спокій навіть у розпал складного робочого дня», – додала Євгенія.
Дівчина додала, що в її резюме немає фото, віку чи сімейного стану, бо вона вважає це пережитками минулого.
Фото в LinkedIn і резюме: що думають айтівці
«Згадалася древня реклама, де хлопець ходив із дредами та в майці, а до співбесіди постригся та вдягнув костюм. Прийшов, а там директор сидить із дредами та у майці. Взагалі, думаю, що в будь-якій ситуації варто залишатись собою справжньою, але так роботу можна шукати довше (можливо, значно довше). Собі взагалі хочу ілюстрацію поставити. Щодо фото у резюме та ухвалення рішення по фото – я цього не розумію, якщо тільки шукають не модель», – написала графічна дизайнерка Ніна Р.
«Інколи трапляються такі цікаві фото у CV, що краще б було без фото ? Як не крути, зустрічають по одежі. Для мене як для рекрутера CV – це важливий робочий документ і він багато говорить про апліканта, про його структурованість, креативність тощо. Ну і якщо в резюмешці фоточка з кальянної – це щось усе ж говорить про людину, імхо», – написала Talent Acquisition Specialist Ольга Юткіна.
«Мене попросили якось CV переробити з фоткою. Ну, думаю, ок. Поставила фотку, де я кривляюсь з дитиною. Мені більше не писали. Як то кажуть, який запит – така і відповідь», – написала SMM-менеджерка Катерина Григор’єва.
«Подібні фото показують, що ви відноситесь до себе\свого образу\роботи несерйозно, а це каже про вас, що ви несерйозна людина і в разі проблем не буде конкретних дій, а буде “та все ж нормально, нічого не трапилось” і так далі. Спробуйте поводитися професійно», – написав розробник Дмитро Г.
«В будь-якому випадку всі беруть до уваги фото. Якось змінивши фото у CV і відправивши його повторно на вакансію, я потрапила на роботу. Перед тим, коли відгукувалась з іншим фото, то була тиша. Такі справи», – розповіла дизайнерка Карина П.
«Якщо відповідати на ваше питання, чи ВАРТО судити за фото, то, звичайно, не варто. Але чи все ж судять люди за фото – то, на жаль, таки судять. Попри те, що треба свідомо визнавати свої упередження і боротися з ними на практиці, це точно робить меншість, тож приєднаюсь тут до табору t depends: треба враховувати контекст своєї цільової аудиторії і актуальну ціль профілю», – написала маркетологиня ІТ-компанії Юлія Криваль.
«Взагалі не оцінюю кандидатів по фото в LinkedIn. Мені головне, що ця людина говорить. В мене теж фото не як на паспорт у профілі, але я профі у своїй справі. Що хочу, те викладаю», – прокоментувала рекрутерка Юлія Лозинська.
«Фото в ЛН чи CV (чи резюме, чи як воно там зветься) це, по факту? рулетка. Люди оцінювали, оцінюють і будуть оцінювати людину за зовнішністю. Це людська природа така. А проти природи не попреш. Кожен у фото побачить щось своє і ці деталі одній людині сподобаються, а іншій не сподобаються. Тож на зауваження когось просто забийте», – порадив тестувальник Максим Шпаченко.
«Ну, судячи з фото, ви любите кайфувати від кави.А якщо серйозно, то хоч ми вже в “майбутньому”, більшість людей несвідомо оцінюють фото (зовнішність) і це може повпливати на оцінку професійних якостей», – вважає Олександр Бут, CRM Retention manager.
«Все залежить від мети. Якщо мета – знайти роботу, на мою думку, варто подумати над вибором фото. Хоч це не є визначним критерієм, проте в будь-якому разі на фото звертають увагу роботодавці…. Йдеться не про білі комірці та краватки. Повсякденний одяг, відкритий погляд та посмішка створюють позитивне перше враження. Якщо у фото закладено прихований особистий сенс, то вірогідно, що не кожен його збагне, а хтось сприйме по-своєму та зробить хибні висновки. Згадую випадки, коли на фото у CV кандидат на пляжі в плавках та з коктейлем…. або селфі зроблене в дзеркалі у вбиральні закладу. Як на мене, це не “ок”, проте, можливо, для когось це “ок”», – поділилася думкою Head of Human Resources Department Катерина Кай.
0 комментариев
Добавить комментарий