Підбірка цікавих світових стартапів: сервіс для перевірки коду, дорожні датчики, екологічна жаровня для кави та інші...
Trust In Soft
Французький сервіс автоматично перевіряє програмний код, шукає в ньому помилки і збільшує підсумкову надійність.
Culture Amp
Проводить опитування співробітників компаній і видає керівництву аналітику: що в організації добре, а що відстає на тлі конкурентів.
Valerann
Англо-ізраїльський стартап сконструював пристрій розміром з невелику каструлю, який передбачається вкопувати на автомагістралях кожні десять метрів на кожній смузі.
Поки пристрій працює, він «дивиться» навколо безліччю різних сенсорів, «розуміє» рух автомобілів з точністю до сантиметрів і передає інформацію в хмару.
Прилад живиться від сонячної батареї і вимагає заміни через п'ять-сім років. «З такою періодичністю асфальт все одно переукладивают», - говорить засновник
Papier
Англійська венчурна компанія з продажу листівок, календарів, щоденників тощо. Головна продуктова відмінність від газетного кіоску - кастомізація.
Покупець вибирає картинку, а потім змінює колір і напис, і на вітальному принті буде не просто ім'я, а щось зовсім особисте. «Васіку від Мурсіка!» - такого в офлайні не купиш.
Zuoyebang
Китайський стартап допомагає школярам з домашньою роботою. Дитина фотографує текст завдання і відправляє картинку в додаток. Zuoyebang переводить зображення в текст і шукає по ньому в базі знань дружнього Baidu. Знайдені результати повертаються школяреві.
При думці про рівняння підхід виглядає непереконливо: дуже схожі зовні приклади можуть вирішуватися зовсім по-різному, але вже геометричні завдання непогано описуються текстом, а значить, і шукаються добре, про географію з літературою і говорити не доводиться.
Якщо автоматична відповідь не допомогла, школяр просить допомоги у живої людини. Це коштує близько юаня в хвилину, 3,5 грн на наші гроші.
Виручка виросла в чотири з половиною рази за рік, місячна аудиторія досягла 80 млн.!
New Knowledge
Американський проект захищає корпорації від пропаганди в інтернеті. Стартап шукає в соціальних мережах неправильні слова, що шкодять компаніям-клієнтам. Для фармакології, наприклад, - публікації про шкоду щеплень.
Далі New Knowledge вивчає причини їх виникнення: чи то це наївна, але чесна людина написала дурість, чи то чи бот, троль, який мріє зруйнувати здоров'я Америки.
Якщо автор - дійсно ворог, стартап малює звіти для постраждалої корпорації, менеджмент ними пояснює акціонерам падіння продажів.
Крім того, New Knowledge скаржиться в соцмережу і просить включити цензуру. У липні стартап залучив $ 3 млн інвестицій.
Bellwether Coffee
Bellwether Coffee сконструював жаровню для кави нового покоління, продає її в кав'ярні по підписці, а додаткові гроші заробляє через маркетплейс кавових зерен.
Зовні важко сказати, наскільки хороша жаровня, але бізнес зростає, у вересні стартап залучив $ 40 млн інвестицій.
0 комментариев
Добавить комментарий